• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creating Service Superstars: A business owner's guide to building team member's confidence, initiative and commitment - to create memorable custome » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creating Service Superstars: A business owner's guide to building team member's confidence, initiative and commitment - to create memorable custome

ISBN-13: 9780995618329 / Angielski / Miękka / 2017 / 86 str.

Caroline Cooper
Creating Service Superstars: A business owner's guide to building team member's confidence, initiative and commitment - to create memorable custome Cooper, Caroline 9780995618329 Naturally Loyal Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creating Service Superstars: A business owner's guide to building team member's confidence, initiative and commitment - to create memorable custome

ISBN-13: 9780995618329 / Angielski / Miękka / 2017 / 86 str.

Caroline Cooper
cena 50,90
(netto: 48,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 51,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

We know it makes us feel good when we get outstanding customer service. It invariably tempts us to spend more; it encourages us to come back a second or third time and it makes us more confident to refer that business to our family, friends or colleagues.
But even when the team have had all the right training, and they're making all the right moves, the service can sometimes still leave us feeling cold.
It's the experience you create for customers that gets remembered. Getting this right creates customer loyalty, reducing the strain on your marketing budget and ultimately means more profit.
So how do you create Service Superstars who have that ability to leave your customers feeling totally loyal to your business?
It takes more than just a one off training exercise to create a team who are confident to take the initiative and are committed to do what it takes to create a memorable customer experience.
In this book Caroline guides you through the all stages to developing a true service culture, so you get a maximum return on your investment in customer service training. Creating your own Service Superstars.
Getting this right can be the number one way to differentiate your business from your competition.
Don't leave it to chance.

We know it makes us feel good when we get outstanding customer service. It invariably tempts us to spend more; it encourages us to come back a second or third time and it makes us more confident to refer that business to our family, friends or colleagues.
But even when the team have had all the right training, and they’re making all the right moves, the service can sometimes still leave us feeling cold.
It’s the experience you create for customers that gets remembered. Getting this right creates customer loyalty, reducing the strain on your marketing budget and ultimately means more profit.
So how do you create Service Superstars who have that ability to leave your customers feeling totally loyal to your business?
It takes more than just a one off training exercise to create a team who are confident to take the initiative and are committed to do what it takes to create a memorable customer experience.
In this book Caroline guides you through the all stages to developing a true service culture, so you get a maximum return on your investment in customer service training. Creating your own Service Superstars.
Getting this right can be the number one way to differentiate your business from your competition.
Don’t leave it to chance. 

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Training
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Naturally Loyal Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780995618329
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
86
Waga:
0.11 kg
Wymiary:
21.59 x 14.0 x 0.46
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia