• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Get Real, People!: How to Use Social Media for Real-ationship Marketing (c) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Get Real, People!: How to Use Social Media for Real-ationship Marketing (c)

ISBN-13: 9780983870401 / Angielski / Miękka / 2011 / 206 str.

Shelley R. Roth
Get Real, People!: How to Use Social Media for Real-ationship Marketing (c) Roth, Shelley R. 9780983870401 Springboard Ventures, Inc. - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Get Real, People!: How to Use Social Media for Real-ationship Marketing (c)

ISBN-13: 9780983870401 / Angielski / Miękka / 2011 / 206 str.

Shelley R. Roth
cena 59,70
(netto: 56,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,03
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Social media marketing emerged - almost overnight - as an accessible, affordable way to grow businesses. The questions are no longer whether or when to use social media for marketing, but how to use it and use it well. Yet social media presents real challenges; it masks the ability to see body language and other important communication cues. How can you ensure you are "being real" online? If you're not, you'll struggle to have meaningful engagement and to build relationships that drive businesses growth. And how can you tell if others are "being real?" Social Media is full of wolves in sheep's clothing. We've all met some online and this was a key motivator in the writing of this book on using social media for relationship marketing. "Get Real, People How to Use Social Media for Real-ationship Marketing(c)" shows you how 'being real' is the key to marketing with social media and to creating a more enjoyable and authentic life. Whether you're a business owner, team leader, marketing professional, recovering sales shark, public relations firm, non-profit, or just someone communicating through social media marketing that wants to know "what now?" you'll benefit from this book. You'll learn how to: Grow your business with REAL-ationship(c), social media marketing Use social media to build businesses with longer-lasting, more meaningful engagement, communities & relationships Know what your digital body language communicates about you & how you're perceived & interpreted Create an online marketing presence that attracts people you want to work with & who want to work with you Profit from the currencies of accountability, trust & being your real self Stop the time wasting, joy sapping self-sabotage of "being" someone you're not, both in business & in life Use the "Give to Grow" philosophy for marketing your business via social media Build thriving businesses through awareness of how you market, sell & produce results Whether you are a small business just getting started or an established firm, this book will assist you in using social media to energize your business and discover why building community and engaging with your customers is crucial to business success. It's all about relationship marketing and social media is making it happen."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springboard Ventures, Inc.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780983870401
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
206
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.12
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Roth, Shelley R. Shelley Roth is an author, trainer, motivational s... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia