• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Consistent Consumer Revised and Expanded » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Consistent Consumer Revised and Expanded

ISBN-13: 9780980138290 / Angielski / Miękka / 2013 / 326 str.

Ken Beller; Steve Weiss; Louis Patler
The Consistent Consumer Revised and Expanded Ken Beller Steve Weiss Louis Patler 9780980138290 Lts Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Consistent Consumer Revised and Expanded

ISBN-13: 9780980138290 / Angielski / Miękka / 2013 / 326 str.

Ken Beller; Steve Weiss; Louis Patler
cena 101,56
(netto: 96,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 102,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Behavior-based demographics are dead. Instead, values-based systems are what will ensure the success of your next marketing campaign. The authors of The Consistent Consumer say values, not past behaviors, will help you better define and understand today's diverse consumer groups and more accurately anticipate how these distinct populations are likely to behave in the future-and what they are likely to buy as a result. Ken Beller, Steve Weiss, and New York Times best-selling author Louis Patler offer a values-based profiling system with six proprietary Value Populations you can use to quickly and effectively shape marketing strategy and increase the impact if your brand. With The Consistent Consumer as your guide, you'll learn how to: make and instant connection with consumers, increase sales by learning what really drives consumer spending, enhance market share with products that speak to core values, motivate groups more effectively with customized messages, and influence consumer buying decisions for years to come. The authors offer successful case studies from industries such as quick-serve restaurants, home improvement, and sports and entertainment, along with dozens of sales, marketing, and management insights that will teach you how a values-based system will help you brand your product at a much deeper, more enduring, and ultimately more consistently profitable level.

Behavior-based demographics are dead. Instead, values-based systems are what will ensure the success of your next marketing campaign. The authors of The Consistent Consumer say values, not past behaviors, will help you better define and understand todays diverse consumer groups and more accurately anticipate how these distinct populations are likely to behave in the future-and what they are likely to buy as a result. Ken Beller, Steve Weiss, and New York Times best-selling author Louis Patler offer a values-based profiling system with six proprietary Value Populations you can use to quickly and effectively shape marketing strategy and increase the impact if your brand. With The Consistent Consumer as your guide, youll learn how to: make and instant connection with consumers, increase sales by learning what really drives consumer spending, enhance market share with products that speak to core values, motivate groups more effectively with customized messages, and influence consumer buying decisions for years to come. The authors offer successful case studies from industries such as quick-serve restaurants, home improvement, and sports and entertainment, along with dozens of sales, marketing, and management insights that will teach you how a values-based system will help you brand your product at a much deeper, more enduring, and ultimately more consistently profitable level.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Social Science > Ludność i demografia
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Lts Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780980138290
Rok wydania:
2013
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
326
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
Beller, Ken Ken Beller is an experienced international busines... więcej >
Weiss, Steve Steve Weiss is the director of trends research for... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia