• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Competing Globally Through Customer Value: The Management of Strategic Suprasystems » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Competing Globally Through Customer Value: The Management of Strategic Suprasystems

ISBN-13: 9780899306001 / Angielski / Twarda / 1991 / 848 str.

Michael J. Stahl; Gregory M. Bounds
Competing Globally Through Customer Value: The Management of Strategic Suprasystems Bounds, Gregory M. 9780899306001 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Competing Globally Through Customer Value: The Management of Strategic Suprasystems

ISBN-13: 9780899306001 / Angielski / Twarda / 1991 / 848 str.

Michael J. Stahl; Gregory M. Bounds
cena 357,95
(netto: 340,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This unique volume sets forth a managerial paradigm for helping companies to compete and prosper in a global market that is increasingly dominated by Japan, Germany and the emerging EEC. While emphasis on short-term profitability has been widely recognized as a serious handicap for companies that compete internationally, editors Stahl and Bounds reveal the full scope of the competitiveness problem. Traditional business theory, practice, and culture are deeply rooted in short-term, non-customer-oriented indicators such as stock price, volume of shipments, and quarterly earnings. These indicators, however, are no longer effective. According to Stahl and Bounds, companies need to structure themselves around net customer value--what the customer receives minus what the customer sacrifices. The book shows how organizations that focus on net customer value will ultimately enjoy more profits, market share, and customer loyalty than those based on short-term financial results. The contributors propose, as an alternative management model, a detailed, analytic paradigm that provides specific ways to identify, measure, monitor, produce, and improve customer value. Most importantly, they demonstrate why U.S. companies that want to survive and prosper in a competitive global economy will benefit from this management model.

Delivering customer value involves all areas of business management. This book provides a significant methodological breakthrough by proposing new models for costing, product development, production and inventory control, process control, logistics management, marketing, finance, and human resources. With contributions by 42 authors from academia and business, this volume delineates structural systems and practical programs for obtaining better business results through improved quality and customer satisfaction. Many of the top Fortune 500 corporations are now training their managers in the customer value paradigm. Managers in competitive markets who do not fully understand the tenets, implications, and techniques of the customer value model set forth in this book face a serious barrier to business success.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780899306001
Rok wydania:
1991
Ilość stron:
848
Waga:
1.35 kg
Wymiary:
23.98 x 16.41 x 4.55
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Stahl, Michael J. "Michael Stahl" is currently Director of the Physi... więcej >
Bounds, Gregory M. GREGORY M. BOUNDS is a Faculty Research Associate ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia