Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Developing Inviting Schools: A Beneficial Framework for Teaching and Leading » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Developing Inviting Schools: A Beneficial Framework for Teaching and Leading
ISBN-13
: 9780807764725 / Angielski / Miękka / 2020 / 189 str.
William W. Purkey
;
John M. Novak
;
Joan R. Fretz
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Developing Inviting Schools: A Beneficial Framework for Teaching and Leading
ISBN-13
: 9780807764725 / Angielski / Miękka / 2020 / 189 str.
William W. Purkey
;
John M. Novak
;
Joan R. Fretz
cena
126,51
(netto: 120,49 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 120,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Leadership
Education
>
Administration - General
Education
>
Teaching - General
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764725
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
189
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Prefacexi
1.Introducing Invitational Education1
The Influence of Invitational Education 4
An Evolving Theory of Practice 8
A Systematic Approach 9
The Promise of Invitational Education 10
Why Invitational Education? 11
The Power of the Inviting Process 15
Patterns of Communication 18
Feeling Invited 18
Feeling Disinvited 20
Summary 23
Further Reflections and Activities 24
2.Foundations of Invitational Education26
Democratic Ethos 26
The Perceptual Tradition 28
Self-Concept Theory 34
Summary 43
Further Reflections and Activities 44
3.The Inviting Mindset45
Perceptions of Professional Helpers 47
Teacher Stance 57
The Actions of Educators 64
Summary 68
Further Reflections and Activities 69
4.The Skills of Inviting Educators70
Being Ready 71
Being With 75
Following Through 87
Summary 90
Further Reflections and Activities 90
5.Inviting in the Rain93
Invitational Education in a Violent Society 93
An Invitational Approach to Good Discipline 98
Managing Conflict: Rule of the 6 Cs 101
Understanding Violence 106
Creating and Maintaining Safe Schools 107
Summary 111
Further Reflections and Activities 112
6.The Four-Corner Press113
Being Personally Inviting with Oneself 114
Being Personally Inviting with Others 116
Being Professionally Inviting with Oneself 118
Being Professionally Inviting with Others 120
Summary 128
Further Reflections and Activities 128
7.The Invitational HELIX130
Using the Invitational HELIX 131
Occasional Interest (Phase I) 132
Systematic Application (Phase II) 135
Pervasive Adoption (Phase III) 137
Summary 140
Getting Started 141
8.Invitational Education at Work142
Districtwide Initiatives 142
Regional Initiatives in New York 146
International Applications 150
Invitational Education Beyond Pre-K–12 Schools 153
Conclusion 155
Appendix A: Invitational Education Websites157
Appendix B: The Inviting School Survey-Revised (ISS-R)159
Appendix C: The Invitational Education Toolkit
P
rofessional Development Series165
Appendix D: Research on Invitational Education167
Appendix E: An Introduction to the Metaphor of Blue
a
nd Orange Cards 169
References171
Index181
About the Authors189
Purkey, William W.
William Watson Purkey is professor emeritus of cou...
więcej >
Novak, John M.
John M. Novak is professor and former chair of Gra...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: