• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Title I : Compensatory Education at the Crossroads » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Title I : Compensatory Education at the Crossroads

ISBN-13: 9780805835496 / Angielski / Twarda / 2001 / 290 str.

Robert E. Slavin; Samuel C. Stringfield; Geoffrey D. Borman
Title I : Compensatory Education at the Crossroads Robert E. Slavin Samuel C. Stringfield Geoffrey D. Borman 9780805835496 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Title I : Compensatory Education at the Crossroads

ISBN-13: 9780805835496 / Angielski / Twarda / 2001 / 290 str.

Robert E. Slavin; Samuel C. Stringfield; Geoffrey D. Borman
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume presents research on the US Title I federal compensatory education programmes. It documents the programme's history, and points to its potential for the future, building on 35 years of research, development and practical experience.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > History
Education > Aims & Objectives
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Sociocultural, Political, and Historical Studies in Educatio
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805835496
Rok wydania:
2001
Dostępne języki:
Ilość stron:
290
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda

"This volume shows how high-quality research too rarely informs debate and how the application of good research can get distorted when viewed through ideological lenses....Recommended for upper-division undergraduates and above."
—CHOICE

"Very timely...addresses some of the critical issues inherent in federal funding of education. It examines the history of Title I/Chapter 1, home-school and parent programs, different school models (such as pull-out, inclusion, remediation, and comprehensive programs), accountability issues, and evaluation of programs, all in relation to student achievement. Within this framework, the book is powerful and useful."
—Jonathan Brendefur
University of Wisconsin-Madison

"Particularly timely....The review of relevant issues...gives readers unfamiliar with Title I a solid background....For readers who are well acquainted, the book...provides an analysis of critical issues related to Title I programs....I like this book....I will eagerly include it in my professional library."
—Dianne L. Taylor
Louisiana State University

Contents: Preface. J.F. Jennings, Title I: Its Legislative History and Its Promise. G.D. Borman, J.V. D'Agostino, Title I and Student Achievement: A Quantitative Synthesis. E.L. McDill, G. Natriello, History and Promise of Assessment and Accountability in Title I. G.D. Borman, K.K. Wong, L.V. Hedges, J.V. D'Agostino, Coordinating Categorical and Regular Programs: Effects on Title I Students' Educational Opportunities and Outcomes. J.V. D'Agostino, L.V. Hedges, K.K. Wong, G.D. Borman, Title I Parent-Involvement Programs: Effects on Parenting Practices and Student Achievement. H.C. Waxman, Y.N. Padrón, K.M. Arnold, Effective Instructional Practices for Students Placed at Risk of Academic Failure. B. Rutherford, Cultural and Linguistic Diversity and Title I: What Do We Know? Where Do We Go? K.K. Wong, S.J. Meyer, Title I Schoolwide Programs as an Alternative to Categorical Practices: An Organizational Analysis of Surveys From the Prospects Study. R.E. Slavin, How Title I Can Become the Engine of Reform in America's Schools.

Geoffrey D. Borman, Samuel C. Stringfield, Robert E. Slavin

Slavin, Robert E. Robert E. Slavin is director of the Center for Res... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia