• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Insead-Wharton Alliance on Globalizing: Strategies for Building Successful Global Businesses » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Insead-Wharton Alliance on Globalizing: Strategies for Building Successful Global Businesses

ISBN-13: 9780521835718 / Angielski / Twarda / 2004 / 451 str.

Hubert Gatignon; John R. Kimberly; Robert E. Gunther
The Insead-Wharton Alliance on Globalizing: Strategies for Building Successful Global Businesses Gatignon, Hubert 9780521835718 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Insead-Wharton Alliance on Globalizing: Strategies for Building Successful Global Businesses

ISBN-13: 9780521835718 / Angielski / Twarda / 2004 / 451 str.

Hubert Gatignon; John R. Kimberly; Robert E. Gunther
cena 245,62
(netto: 233,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

As the phenomenon of globalization continues to spark dynamic and controversial debates, managerial agendas around the world are being shaped. Businesses are pressed to respond to the challenges of globalizing competitors. They must enhance profits and generate returns for investors and do so by entering global markets, competing against international rivals, and finding opportunities in a continuously transforming world. Companies are expected to achieve these goals in an environmentally and socially responsible way. Extraordinary opportunities exist for those who can effectively answer the need to globalize, yet it is a complex enterprise with many associated risks. Renowned experts for the INSEAD-Wharton Alliance, Hubert Gatignon and John Kimberly, have collaborated to edit a non-partisan and comprehensive book that looks beyond the broad issues and focuses on the managers' response to the opportunities and challenges of larger, global markets. Relevant and timely as the outspoken debates about globalization continue, the contributors to this volume discuss crucial implications for managers, policy makers and non-governmental organizations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521835718
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
451
Waga:
0.86 kg
Wymiary:
23.52 x 15.9 x 3.17
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

'Excellent introduction to the issues at the leading edge of globalization today.' Long Range Planning

1. Globalization and its challenges Hubert Gatignon and John R. Kimberly; Part I. Leading the Global Organization: 2. The changing international corporate governance landscape Mauro F. Guillén and Mary O'Sullivan; 3. Corporate governance and leadership in a globalizing equity market Michael Useem; 4. Leadership in a global organization: a cross-cultural perspective Robert J. House, Mansour Javidan and Günter Stahl; 5. The globalization of business education Arnoud De Meyer, Patrick Harker and Gabriel Hawawini; Part II. Global Market Participation: 6. Globalization through acquisitions and alliances: an evolutionary perspective Harbir Singh and Maurizio Zollo; 7. Developing new products and services for the global market Reinhard Angelmar; 8. Managing brands in global markets George S. Day and David J. Reibstein; 9. Global marketing of new products Hubert Gatignon and Christophe Van den Bulte; 10. Global equity capital markets for emerging growth firms: patterns, drivers, and implications for the globalizing entrepreneur Raphael Amit and Christoph Zott; Part III. Managing Risk and Uncertainty: 11. Cross-border valuation: the international cost of equity capital Gordon Bodnar, Bernard Dumas and Richard Marston; 12. Managing risk in global supply chains Paul R. Kleindorfer and Luk Van Wassenhove; 13. Global recombination: cross-border technology and innovation management Philip Anderson and Lori Rosenkopf; 14. From corporate social responsibility to global citizenship Eric W. Orts; 15. Colliding forces: domestic politics and the global economy Ethan B. Kapstein and Stephen J. Kobrin; 16. Global implications of information and telecommunication technologies (ICT) Arnoud De Meyer; Part IV. Implications and Conclusions: 17. Globalization and its many faces: the case of the health sector Lawton R. Burns, Thomas D'Aunno and John R. Kimberly; 18. The continuing process of globalizing Hubert Gatignon and John Kimberly.

Gatignon, Hubert Hubert Gatignon is Research Director of The Allian... więcej >
Kimberly, John R. John Kimberly is Executive Director of The Allianc... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia