• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Issues in International Retailing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Issues in International Retailing

ISBN-13: 9780415343701 / Angielski / Twarda / 2006 / 218 str.

John Dawson; Roy Larke; Masao Mukoyama
Strategic Issues in International Retailing John Dawson Roy Larke Masao Mukoyama 9780415343701 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Issues in International Retailing

ISBN-13: 9780415343701 / Angielski / Twarda / 2006 / 218 str.

John Dawson; Roy Larke; Masao Mukoyama
cena 924,88 zł
(netto: 880,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As retailers become more international, the existing concepts and theories of international business fit uneasily with international retailing. Exploring key concepts in international retailing through in-depth studies of several retailers, this text provides accessible material for students at every level. Illustrating and evaluating the strategies of international retailers, developing concepts and theories that enable an understanding of international retailing, and showing the contrasts in approaches adopted by major firms in their international operations, this important text is a must-read for all those studying or working in international retail.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415343701
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
218
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.42 x 16.1 x 1.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'John Dawson is recognized as one of the leading authorities on international retailing. Strategic Issues in International Retailing is a welcome addition to the field. An important aspect of the book is its thoughtful integration of both the conceptual and empirical perspective on the process of retail internationalization. It thoughtfully provides critical assessment of the current growth of international retail by examining the process of internationalization within the context of a retail organization’s strategic planning. Based on this framework the experiences of number of major retail organizations – Zara, Carrefour, Boots, Royal Ahold and Tesco can be evaluated. For those interested in understanding the complexities of international retailing, this book is a must read.' - Ken Jones, Dean, Faculty of Business, Ryerson University

 1. The Increase in International Activity by Retailers  2. Retail Internationalisation as a Process  3. Building an International Retail Strategy  4. Inditex – Zara: Re-Writing the Rules in Apparel Retailing  5. Carrefour: Being Aware of the Domestic Market!  6. The Boots Group Plc:  Rethinking the Formula  7. Royal Ahold: Multi-National, Multi-Channel, Multi-Format Food Provider  8. Tesco: Transferring Marketing Success Factors Internationally  9. The International Transfer of Key Success Factors.  Conclusions.

John Dawson, Roy Larke, Masao Mukoyama

Dawson, John Dawson is the founder of International Reconciliat... więcej >
Larke, Roy Roy Larke is Professor of Marketing at ESADE Schoo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia