• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Omni-Channel Retail and the Supply Chain: Working Together for a Competitive Advantage » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Omni-Channel Retail and the Supply Chain: Working Together for a Competitive Advantage

ISBN-13: 9780367641979 / Angielski / Twarda / 2020 / 282 str.

Paul Myerson
Omni-Channel Retail and the Supply Chain: Working Together for a Competitive Advantage Paul Myerson 9780367641979 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Omni-Channel Retail and the Supply Chain: Working Together for a Competitive Advantage

ISBN-13: 9780367641979 / Angielski / Twarda / 2020 / 282 str.

Paul Myerson
cena 203,98
(netto: 194,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book describes the impact of omni-channel marketing on the supply chain and logistics functions and is intended to help management meet the needs of not only today’s ever changing world but to anticipate what may be required in the future to achieve superior customer service, profitability, and a competitive advantage.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Quality Control
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Productivity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367641979
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
282
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.62 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Table of Contents Part I: Introduction 1. Where We Are 2. How We Got Here - How We Got Here: From the General Store to Omni-Channel Retail 3. Omni-Channel Vs. Multi-Channel Part II: Traditional vs. Omni-Channel Marketing 4. Marketing 101 5. Omni-Channel Marketing - The Internet and emergence of eCommerce and its impact on Traditional Marketing (including cases in Omni-Channel Marketing) Part III: Traditional vs. Omni-Channel Distribution 6. Supply Chain and Logistics 101 7. The Internet and emergence of eCommerce and its impact on Traditional Supply Chain and Logistics 8. Omni-Channel Supply Chain Challenges  Part IV: Transformational Omni-Channel Supply Chain Strategies to Achieve a Competitive Advantage  9. Omni-Channel Supply Chain Strategy: eCommerce and Bricks and Mortar Combined 10. Impact of Omni-Channel Retail on the Supply Chain Network 11. Impact of Omni-Channel Retail on Warehouse Fulfillment Operations 12. Impact of Omni-Channel Retail on Transportation Operations  13. The Make or Buy Decision – E-commerce Fulfillment, Transportation, Technology and Reverse Logistics 14. The Importance of Collaboration and Visibility to the Omni-Channel Retail Supply Chain 15. A Lean and Agile Supply Chain for Retail and Manufacturing to Keep Up with the Omni-Channel World 16. Technology as an Enabler of an Omni-Channel Retail Supply Chain Part V: The Shape of Things to Come 17. Barriers to Change and Mitigating Risk 18. Key Enablers of Omni-Channel Retail and Supply Chain 19. What Tomorrow May Bring Us

Myerson, Paul Paul Myerson has been a successful change catalyst... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia