• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

webcasting worldwide: business models of an emerging global medium » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

webcasting worldwide: business models of an emerging global medium

ISBN-13: 9780805859164 / Angielski / Miękka / 2006 / 432 str.

Louisa Ha; III Richard J. Ganahl
webcasting worldwide: business models of an emerging global medium  Ganahl, Richard J. 9780805859164 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

webcasting worldwide: business models of an emerging global medium

ISBN-13: 9780805859164 / Angielski / Miękka / 2006 / 432 str.

Louisa Ha; III Richard J. Ganahl
cena 218,56
(netto: 208,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Webcasting Worldwide tackles one of the most timely topics in mass communication today - the delivery of audio and video content via the Web, or webcasting - employing a global perspective to explore the subject. It is unique in providing a theoretical framework by which to analyze business models of emerging media, and it also examines the business practices of leading webcasters in the world's most developed broadband markets. With webcasting in its early development, the approaches discussed in this volume set the standards for the consumer industry. Representing the major broadband markets in the world, this text is an authoritative and valuable reference for both researchers and practitioners. The chapters relate the business practices of webcasting to the media market environment and established media industries, such as television and radio, as well as government and non-profit organizations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Social Science > Media Studies
Business & Economics > E-commerce
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805859164
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
432
Waga:
0.64 kg
Wymiary:
22.76 x 15.34 x 2.39
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Contents: R. Picard, Foreword. D. Gardy, Industry Insights. Preface. Part I: Worldwide Webcasting Overview: A Framework for Analyzing Business Models of Emerging Media. L. Ha, R. Ganahl, Webcasting as a Global Emerging Medium and a Tripartite Framework to Analyze Emerging Media Business Models. L. Ha, Application of the ACR Framework in a 13-Country Study of Leading Webcasters. Part II: Webcasting Businesses Practices and Dynamics Across North America. L. Ha, The United States: The World’s Largest Broadband Market in the World. C. Martin, I. Allagui, M. Chaussé, Webcasting in Canada: The Imbedded Media. Part III:  Webcasting Business Practices and Dynamics Across Europe. A. Arampatzis, United Kingdom: Webcasting's Biggest Promise in Europe. P. Bakker, The Netherlands: Webcasters in a Public Broadcasting Environment. M. Friedrichsen, M.A. Smith, A. Kurad, Germany: Poised for Dynamic Growth. M. Herrero, C. Sádaba, Spain: An Emerging Market Still Taking Its First Steps. T. Bonini, Italy: The Fastest Growing Broadband Market in Europe. A. Arampatzis, Greece: Webcasting Is Slowly Taking Shape as an Industry. A. Rolland, C.B. Monsen, Norway: The Clicks-and-Bricks Have Taken the Lead. K. Nicholas, Denmark: Smooth Sailing (For Now)—The Public Service Legacy in Danish Webcasting. Part IV: Webcasting Business Practices and Dynamics in the Asian Pacific. M. Hang, D. Min, B. Yang, China: The Largest Broadband User in Asia and the Second Largest Broadband Market in the World. A.Y.L. Lee, C.Y.K. So, Hong Kong: The Crown Jewel of Broadband for China With the Second Highest Broadband Penetration in the World. Y-L. Liu, Taiwan: Bandwidth, Connection, and Access—Analyzing the Business Models of Webcasters in Taiwan. S.K. Park, Korea: The Country With the World’s Highest Broadband Penetration—Popular Video Webcasters and User-Generated Content Models. K. Ishii, M. Ogasahara, Japan: Mobile and Broadband—Two Emerging Business Models in the World's Third Largest Broadband User. N.D. Weerakkody, Webcasting in Australia: "Pretty Dead, Really"—or Is It? Part V: Webcasting Business Practices and Dynamics in the Arab Region. I. Allagui, C. Martin, The Arab World: The Broadband Market Is Taking Off—How Far Away Is Webcasting? L. Ha, R. Ganahl, Lessons From the Leading Webcasters Around the World and the Outlook of Webcasting as an Emerging Global Medium. Table of Contents for the Accompanying CD-ROM:PowerPoint File Presentation for Each Chapter. Screenshots of the Leading Webcasters in Each Chapter. A List of Leading Webcasters in Each Chapter With Hyperlinks. A List of Useful Reference Hyperlinks About Webcasting or Media Environment. Additional Tables and Charts in Each Chapter. Authors' Digital Pictures With a Bio, E-mail Contact, and Home Page Link.

Louisa S. Ha (Edited by) , Richard J. Ganahl (Edited by



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia