• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj siÄ™

Évaluation des performances relatives des médias publicitaires en ligne » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piÄ™kna
 [1852311]

  wiÄ™cej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• DzieciÄ™ca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• SÅ‚owniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• PodrÄ™czniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w jÄ™zyku ukraiÅ„skim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Évaluation des performances relatives des médias publicitaires en ligne

ISBN-13: 9786209212994 / Francuski / MiÄ™kka / 2025 / 104 str.

Tomás Ribeiro Alves
Évaluation des performances relatives des médias publicitaires en ligne Ribeiro Alves, Tomás 9786209212994 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Évaluation des performances relatives des médias publicitaires en ligne

ISBN-13: 9786209212994 / Francuski / MiÄ™kka / 2025 / 104 str.

Tomás Ribeiro Alves
cena 134,05
(netto: 127,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 134,05
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Les campagnes de marketing en ligne sont la grande tendance actuelle dans le monde de la publicité. Les avantages évidents des médias publicitaires en ligne (faibles coûts, multiples options de suivi et meilleure segmentation) poussent les responsables marketing à réaffecter une grande partie de leur budget publicitaire des médias marketing traditionnels hors ligne vers les campagnes publicitaires en ligne. Plusieurs canaux de communication numériques sont adaptés à la publicité en ligne, chacun servant des objectifs de communication différents (notoriété, engagement, génération de trafic, génération de prospects et conversion des ventes) en fonction de la stratégie globale de la marque. Cependant, le choix du canal ou de la combinaison de canaux que les annonceurs ou les agences de marketing doivent utiliser pour atteindre au mieux leurs objectifs de communication reste très flou. Cela est particulièrement vrai pour les marchés publicitaires en dehors des États-Unis.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786209212994
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
104
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatnoÅ›ci

Zobacz:

  • KsiÄ™garnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOÅšCI | USTAWIENIA PRYWATNOÅšCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia