ilość książek w kategorii: 3219
Domino obrazkowe - zwierzęta domowe ALEX
ISBN: 5906018002089 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Domino obrazkowe to gra polegająca na dopasowaniu elementów o tej samej wartości. Proponowana wersja wykonana jest w atrakcyjnej dla dzieci wersji obrazkowej. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom.
Zawartość pudełka:28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, instrukcja. Gra przeznaczona: od 1 do 5 graczy, w wieku od 4 lat. Domino obrazkowe to gra polegająca na dopasowaniu elementów o tej samej wartości. Proponowana wersja wykonana jest w atrakcyjnej dla dzieci wersji ...
|
|
14,09 zł |
Fiki Miki ALEX
ISBN: 5906018005097 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra oparta na bardzo prostych zasadach. Gracze muszą się w nich wykazać refleksem, pamięcią oraz spostrzegawczością. Wygrywa ten, kto najlepiej spamięta i najszybciej policzy obrazki znajdujące się na wykładanych kolejno kartach.
Gra dla 2-6 graczy. Wiek: 6+ Gra oparta na bardzo prostych zasadach. Gracze muszą się w nich wykazać refleksem, pamięcią oraz spostrzegawczością. Wygrywa ten, kto najlepiej...
|
|
34,33 zł |
GÅ‚oski do zabawy ALEX
ISBN: 5906018003635 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra kształcąca słuch fonemowy oraz koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację słuchową - umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Uczy również przestrzegania ustalonych zasad.
Z tej gry mogą korzystać nie tylko logopedzi, pedagodzy i terapeuci, ale także rodzice, którzy chcą czas wspólnie spędzany z dzieckiem przeznaczyć na zabawy o charakterze edukacyjnym. Wiek: powyżej 5 lat Ilość graczy: 2-5 Zawartość pudełka: 55 kart żabek 55 kart ilustracji plansza pionki - 5 sztuk kostka instrukcja Gra kształcąca słuch fonemowy oraz koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację słuchową - umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisan...
|
|
31,34 zł |
Jakie to flagi? ALEX
ISBN: 5906018003994 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra "Jakie to flagi" doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze moga również przy okazji dowiedzieć i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, ilosci ludności itp.
Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Zawartość pudełka: 55 kart, 55 tekturowych żetonów, 20 plastikowych żetonów, klepsydra, instrukcja. Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 7+ Gra "Jakie to flagi" doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikac...
|
|
17,47 zł |
Listonosz + Lisek Urwisek ALEX
ISBN: 5906018004861 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Listonosz to gra, w której jesteś Listonoszem. Twoim celem jest bezpiecznie dostarczyć listy do skrzynki pocztowej. Czeka Cię długa i trudna droga, musisz być uważny i mieć oczy dookoła głowy, by ktoś niepostrzeżenie nie ukradł Twoich listów.
Lisek Urwisek to gra, której bohaterem jest Lisek Urwisek, który bardzo lubi robić sobie żarty. Twoim zadaniem jest dotrzeć jak najszybciej do mety nie dając się nabrać Liskowi Urwiskowi. Zawartość pudełka: dwustronna plansza, kostka do gry, 4 pionki, instrukcja. Gra dla 1-4 graczy. Wiek: 5+ Listonosz to gra, w której jesteś Listonoszem. Twoim celem jest bezpiecznie dostarczyć listy do skrzynki pocztowej. Czeka Cię długa i trudna drog...
|
|
24,49 zł |
Literka do literki ALEX
ISBN: 5906018003734 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To zabawka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to również 2 warianty gry dla dzieci starszych , a nawet dla dorosłych graczy. Zabawa najmłodszych polega na tym by do wybieranych obrazków ułożyć z liter pasujące do nich wyrazy. Jest to doskonały pretekst do poznania liter oraz nauki czytania i pisania. Gry zapewniają z kolei wiele emocji, a jednocześnie zmuszają do myślenia i są świetnym treningiem koncentracji i uwagi.
Zawartość pudełka: 35 obrazków 96 liter 30 żetonów instrukcja. To zabawka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to również 2 warianty gry dla dzieci starszych , a nawet dla dorosłych graczy. Zabawa n...
|
|
26,54 zł |
Literka do literki 2 ALEX
ISBN: 5906018004618 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. "Literka do literki 2" to zabawka edukacyjna, która jest znakomitą pomocą dla dzieci w początkowej fazie nauki czytania. Zabawka polega na tym, by ułożyć z liter wyrazy pasujące do wybranego obrazka. W trakcie zabawy, w towarzystwie opiekuna, dziecko uczy się rozpoznawać kształt i znaczenie liter.
To również interesująca i emocjonująca gra w dwóch wariantach dla dzieci starszych a nawet dorosłych, która zmusza do myślenia i jest świetnym treningiem koncentracji. Zawartość pudełka: 96 liter, 35 obrazków, 30 żetonów, instrukcja. Gra dla całej rodziny. Wiek: 5+ "Literka do literki 2" to zabawka edukacyjna, która jest znakomitą pomocą dla dzieci w początkowej fazie nauki czytania. Zabawka polega na tym, by...
|
|
26,54 zł |
Logix ALEX
ISBN: 5906018004021 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. LOGIX to gra logiczna, przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry każdy gracz losuje swój tajny kod, którego wzór musi potem ułożyć z kolorowych kul na przestrzennej planszy. Układając go, gracz stara się jednocześnie niweczyć plany przeciwników. Wygra ten, kto potrafi najlepiej przewidywać i będzie miał więcej szczęścia.
Zawartość pudełka: przestrzenna plansza, kule czerwone 6szt., kule zielone 6 szt., kule żółte 6 szt., kule niebieskie 6 szt., kule szare 2 szt., kula czarna 1 szt., podstawka do kul, karty... LOGIX to gra logiczna, przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry każdy gracz losuje sw...
|
|
54,48 zł |
Pamięć dźwiękowa ALEX
ISBN: 5906018003642 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk.
To gra dydaktyczna, której celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo-wzrokowo-ruchową. Wiek: 5+ Ilość graczy: 2-3. Gra polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki...
|
|
54,45 zł |
MiesiÄ…ce i pory roku ALEX
ISBN: 5906018001976 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra planszowa "Poznajemy miesiące i pory roku" zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą im towarzyszyć.
Oprócz wspaniałej planszy, pionków i kostki w grze wykorzystuje się wiele innych atrakcyjnych rekwizytów - między innymi puzzle, na których przedstawione są 4 pory roku. Dla dzieci bardzo cenne jest to, że podczas gry i zabawy uczą się nazw i kolejności miesięcy oraz ich związku z następującymi po sobie porami roku. To samo dotyczy dni tygodnia, których nauka wynika z zasad gry. Gra planszowa "Poznajemy miesiące i pory roku" zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą...
|
|
31,90 zł |
Mistrz słowa ALEX
ISBN: 5906018003437 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To pasjonująca gra słowna dla 2 -10 graczy. W trakcie swojej kolejki każdy z graczy stara sie jak najszybciej ułożyć słowo z literek znajdującuch sie na wyrzuconych z kubka kostkach. Czas odmierzany jest zawsze przez klepsydrę. Po ułożeniu słowa określa się jego wartość punktową (wg podanej w instrukcji skali) i wpisuje do rubryki gracza w załączonym do gry notesie. Zwycięzcą zostaje ten, kto zdobędzie najszybciej ustaloną wcześniej ilość punktów. Gra jest emocjonująca, zmusza uczestników do myślenia i koncentracji. Gracze z każdą rozgrywką poszerzają swoje...
To pasjonująca gra słowna dla 2 -10 graczy. W trakcie swojej kolejki każdy z graczy stara sie jak najszybciej ułożyć słowo z literek znajdując...
|
|
54,48 zł |
Moda i modelki ALEX
ISBN: 5906018000849 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Atrakcyjna zabawa dla dziewczynek. Opakowanie zawiera 24 plansze. Każda plansza przedstawia modelkę w oryginalnej kreacji i podzielona jest na 4 części. Każdą z części można odpowiednio podstawiać do innych plansz co daje możliwość tworzenia ogromnej ilości nowych kreacji. Elementy z "Moda i Modelki 1" można łączyć z elementami "Moda i Modelki 2", co jeszcze pomnaża ilość kombinacji. Elementy zabawki są jednocześnie wykorzystywane w grach, które są atrakcyjną i istotną częścią całości, zarówno pierwszej jak i drugiej części "Mody i Modelek".
Gra dla 1-6... Atrakcyjna zabawa dla dziewczynek. Opakowanie zawiera 24 plansze. Każda plansza przedstawia modelkÄ™ w oryginalnej kreacji i podzielona jest na 4 czÄ...
|
|
40,37 zł |
Myszki. Labirynt ALEX
ISBN: 5906018000481 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To dwie gry losowe skierowane do najmłodszych. Zwycięzcą w tych grach zostanie ten kto najszybciej dotrze do celu. Droga jest pełna niespodzianek, pułapek i niebezpieczeństw. Bajkowe tło i ciekawy scenariusz obu gier zapewnią świetną zabawę dzieciom i całej rodzinie.
Zawartość pudełka: plansza dwustronna, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja. Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 5+ To dwie gry losowe skierowane do najmłodszych. Zwycięzcą w tych grach zostanie ten kto najszybciej dotrze do celu. Droga jest pełna niespodzianek,...
|
|
24,15 zł |
Nawlekaj nie czekaj ALEX
ISBN: 5906018004113 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Nawlekaj nie czekaj to gra przeznaczona dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule - zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Sprawdź swoją pamięć i zręczność. Zawartość pudełka: 55 kart, 18 kul, klepsydra, 3 linki, 80 żetonów, instrukcja.
Wiek: powyżej 3... Nawlekaj nie czekaj to gra przeznaczona dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka...
|
|
44,65 zł |
Nawlekaj nie czekaj mini ALEX
ISBN: 5906018004137 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. "Nawlekaj nie czekaj" to gra dla dzieci zarówno młodszych, starszych jak i dorosłych.
W trakcie gry odkryj kartę z układem kolorystycznym kul a następnie postaraj się jak najszybciej nawlec sekwencję kolorowych kul na sznurek. Zestaw zawiera 55 szt kart, 12 szt kul, klepsydrę, 60 żetonów oraz 2 sznurki. Gra dla 2 graczy. Wiek: 3+ "Nawlekaj nie czekaj" to gra dla dzieci zarówno młodszych, starszych jak i dorosłych.
W trakcie gry odkryj kartę z układem kolorystycznym kul... |
|
32,20 zł |
Opowiem Ci mamo 2 ALEX
ISBN: 5906018003802 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Zabawka dydaktyczna zawierająca 40 obrazków, z których należy ułożyć 10 logicznych historyjek. Każdą z nich dziecko ma następnie opowiedzieć (jak umie najlepiej) swojemu towarzyszowi zabawy. Gra rozwija wyobraźnię i umiejętność wypowiadania się, uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia. Zawartość pudełka:40 obrazków (20 plansz), instrukcja.
Gra przeznaczona: dla dzieci od 3 lat. Zabawka dydaktyczna zawierajÄ…ca 40 obrazków, z których należy uÅ‚ożyć 10 logicznych historyjek. KażdÄ… z nich dziecko ma nastÄ™pnie opowiedzieÄ...
|
|
24,92 zł |
Pamięć 3D ALEX
ISBN: 5906018005240 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra polega na ułożeniu kostek zgodnie ze wzorem na odsłoniętej (na chwilę) karcie ze stosu "kart wzorów".
Czas na ułożenie odmierzany jest przez klepsydrę. Gracz, który najszybciej będzie układał kostki według zapamiętanego wzoru zostanie zwycięzcą. Gra jest świetnym treningiem spostrzegawczości, pamięci i wyobraźni przestrzennej. Stanowi dobrą zabawę dla całej rodziny. Gra dla 2-5 graczy. Wiek: 5+ Gra polega na ułożeniu kostek zgodnie ze wzorem na odsłoniętej (na chwilę) karcie ze stosu "kart wzorów".
Czas na ułożenie odmierzany jest... |
|
31,34 zł |
Pamięć - znaki drogowe ALEX
ISBN: 5906018001747 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim doskonali swą pamięć. Wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku.
Gra w "Pamięć - Znaki drogowe" to dużo wesołej i ekscytującej zabawy, a także dobry trening pamięci i jednocześnie pomoc w nauce nazw znaków drogowych. To prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim do...
|
|
28,89 zł |
Po drodze z tabliczką mnożenia ALEX
ISBN: 5906018004557 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Królik wraca do domu z dalekiej wyprawy. Po drodze napotyka na wiele przeszkód, które opóźniają marsz, ale znajduje również przyjaciół, którzy mu pomagają. Każdy z graczy wcielając się w rolę królika usiłuje jak najszybciej dotrzeć do ostatniego pola planszy. Każdy ma także szanse poruszać się szybciej, jeśli odpowie na zadane przez przeciwnika pytanie z tabliczki mnożenia. Gra łączy w sobie świetną zabawę i naukę. Zawartość opakowania: plansza, 4 pionki, kostka do gry, tabliczka mnożenia, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 5+ Królik wraca do domu z dalekiej wyprawy. Po drodze napotyka na wiele przeszkód, które opóźniają marsz, ale znajduje również przyjaciół, któ...
|
|
24,49 zł |
Poznajemy litery ALEX
ISBN: 5906018004809 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci poznających litery. Z puzzli leżących na stole należy odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par, z których jeden element przedstawia obrazek, a drugi pierwszą literę nazwy obrazka. Po połączeniu właściwych elementów gracz czyta literę i wymawia nazwę obrazka. Wygrywa ten, który ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich litery.
Wiek: 4-6 lat Liczba graczy: 2-6. Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci poznających litery. Z puzzli leżących na stole należy odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par, z k...
|
|
20,33 zł |