• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Transportation - Automotive - Repair & Maintenance

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Transportation >> Automotive - Repair & Maintenance

ilość książek w kategorii: 1958

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Service Advising and Management with 1 Year Access to Service Advising and Management Online

ISBN: 9781284225884 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781284225884/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gary LaRosa
cena: 519,79

 Modern Diesel Technology: Electronic Diesel Engine Diagnosis Sean Bennett 9781401870799 Delmar Thomson Learning
Modern Diesel Technology: Electronic Diesel Engine Diagnosis

ISBN: 9781401870799 / Angielski / Miękka / 384 str.

ISBN: 9781401870799/Angielski/Miękka/384 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sean Bennett
Gain a sound understanding of electronically controlled diesel engines as well as maintenance and diagnostic procedures. This book uses the ASE L2 "composite" diesel engine as a platform for fostering a detailed understanding of current truck engine management systems including electronic unit injector (EUI), hydraulically actuated electronic unit injector (HEUI), electronic unit pump (EUP), time-pressure injection (HPI-TP), computer-controlled pump-line-nozzle (PLN), and diesel common rail (CR) fuel management systems. Coverage is comprehensive in scope, addressing vehicle management...
Gain a sound understanding of electronically controlled diesel engines as well as maintenance and diagnostic procedures. This book uses the ASE L2 "co...
cena: 526,69

 
Fundamentals of Automotive Maintenance and Light Repair 3e

ISBN: 9781284278477 / Angielski

ISBN: 9781284278477/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kirk Vangelder
cena: 529,50

 Porsche Boxster, Boxster S Service Manual: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004: 2.5 Liter, 2.7 Liter, 3.2 Liter Engines Bentley Publishers 9780837616452 Bentley Publishers
Porsche Boxster, Boxster S Service Manual: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004: 2.5 Liter, 2.7 Liter, 3.2 Liter Engines

ISBN: 9780837616452 / Angielski / Twarda / 670 str.

ISBN: 9780837616452/Angielski/Twarda/670 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Bentley Publishers
The Porsche Boxster Service Manual: 1997-2004 covers the 1997 through 2004 model year Boxster and Boxster S. Bentley repair manuals provide the highest level of clarity and comprehensiveness for service and repair procedures. If you're looking for better understanding of your Boxster, look no further than Bentley.

Engines covered in this Porsche repair manual:

* 1997-1999 Porsche Boxster: 2.5 liter (M96/20)

* 2000-2004 Porsche Boxster: 2.7 liter (M96/22, M96/23)

* 2000-2004 Porsche Boxster S: 3.2 liter (M96/21, M96/24)

Manual transmissions covered:

* Porsche Boxster:...

The Porsche Boxster Service Manual: 1997-2004 covers the 1997 through 2004 model year Boxster and Boxster S. Bentley repair manuals provide the highes...
cena: 531,95

 Reducing Particulate Emissions in Gasoline Engines Thorsten Boger, Willard Cutler 9780768094176 Eurospan (JL)
Reducing Particulate Emissions in Gasoline Engines

ISBN: 9780768094176 / Angielski / Twarda / 348 str.

ISBN: 9780768094176/Angielski/Twarda/348 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Thorsten Boger;Willard Cutler
cena: 532,10

 Automated Driving and Driver Assistance Systems Grahame Pells 9781032939537 Routledge
Automated Driving and Driver Assistance Systems

ISBN: 9781032939537 / Angielski

ISBN: 9781032939537/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Grahame Pells
cena: 534,37

 Fundamentals of Mobile Heavy Equipment: AED Foundation Technical Standards Wright, Gus 9781284112917 Jones & Bartlett Publishers
Fundamentals of Mobile Heavy Equipment: AED Foundation Technical Standards

ISBN: 9781284112917 / Angielski / Twarda / 1406 str.

ISBN: 9781284112917/Angielski/Twarda/1406 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gus Wright; Owen C. Duffy
Fundamentals Of Mobile Heavy Equipment Provides Students With A Thorough Introduction To The Diagnosis, Repair, And Maintenance Of Off-Road Mobile Heavy Equipment. With Comprehensive, Up-To-Date Coverage Of The Latest Technology In The Field, It Addresses The Equipment Used In Construction, Agricultural, Forestry, And Mining Industries. The Chapters Cover All Aspects Of Heavy Equipment Systems, Including: • Hydraulics, Spanning 14 Chapters • Braking And Suspension Systems • Track Drive Undercarriage And Wheeled Machines • Hydraulic Attachments • Electrical...
Fundamentals Of Mobile Heavy Equipment Provides Students With A Thorough Introduction To The Diagnosis, Repair, And Maintenance Of Off-Road Mobile Hea...
cena: 544,08

 Fundamentals of Medium/Heavy Duty Commercial Vehicle Systems Owen C. Duffy Gus Wright 9781284150933 Jones & Bartlett Publishers
Fundamentals of Medium/Heavy Duty Commercial Vehicle Systems

ISBN: 9781284150933 / Angielski / Twarda / 1912 str.

ISBN: 9781284150933/Angielski/Twarda/1912 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Owen C. Duffy; Gus Wright
cena: 544,08

 Light Vehicle Diesel Engines with 1 Year Access to Light Vehicle Diesel Engines Online Gus Wright 9781284197389 Jones & Bartlett Publishers
Light Vehicle Diesel Engines with 1 Year Access to Light Vehicle Diesel Engines Online

ISBN: 9781284197389 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781284197389/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gus Wright
cena: 544,08

 Fundamentals of Medium/Heavy Duty Diesel Engines Gus Wright 9781284150919 Jones & Bartlett Publishers
Fundamentals of Medium/Heavy Duty Diesel Engines

ISBN: 9781284150919 / Angielski / Twarda / 1400 str.

ISBN: 9781284150919/Angielski/Twarda/1400 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gus Wright
cena: 544,08

 Auto Mechanic: A Career Guide Malcolm Cale 9781639870677 Murphy & Moore Publishing
Auto Mechanic: A Career Guide

ISBN: 9781639870677 / Angielski / Twarda / 226 str.

ISBN: 9781639870677/Angielski/Twarda/226 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Malcolm Cale
cena: 551,15

 Vehicle Electronic Systems and Fault Diagnosis: A Practical Guide for Vehicle Technicians Bonnick, Allan 9781138180253 Routledge
Vehicle Electronic Systems and Fault Diagnosis: A Practical Guide for Vehicle Technicians

ISBN: 9781138180253 / Angielski / Twarda / 240 str.

ISBN: 9781138180253/Angielski/Twarda/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Allan Bonnick
cena: 558,65

 Advanced Automotive Fault Diagnosis: Automotive Technology: Vehicle Maintenance and Repair Tom Denton 9780367330545 Routledge
Advanced Automotive Fault Diagnosis: Automotive Technology: Vehicle Maintenance and Repair

ISBN: 9780367330545 / Angielski / Twarda / 396 str.

ISBN: 9780367330545/Angielski/Twarda/396 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tom Denton
cena: 558,65

 Automotive Technician Training: Theory Tom Denton Hayley Pells 9781032002330 Routledge
Automotive Technician Training: Theory

ISBN: 9781032002330 / Angielski / Twarda / 568 str.

ISBN: 9781032002330/Angielski/Twarda/568 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tom Denton; Hayley Pells
cena: 558,65

 Fast-Charging Infrastructure for Electric and Hybrid Electric Vehicles: Methods for Large-Scale Penetration into Electric Distribution Networks Sivaraman Palanisamy Sharmeela Chenniappan Sanjeevikumar Padmanaban 9781119987741 Wiley-IEEE Press
Fast-Charging Infrastructure for Electric and Hybrid Electric Vehicles: Methods for Large-Scale Penetration into Electric Distribution Networks

ISBN: 9781119987741 / Angielski

ISBN: 9781119987741/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sivaraman Palanisamy; Sharmeela Chenniappan; Sanjeevikumar Padmanaban
cena: 562,49

 Volkswagen Vanagon Repair Manual: 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 Volkswagen of America 9780837616650 Bentley Publishers
Volkswagen Vanagon Repair Manual: 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991

ISBN: 9780837616650 / Angielski / Twarda / 1388 str.

ISBN: 9780837616650/Angielski/Twarda/1388 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Volkswagen of America
cena: 569,96

 Fundamentals of Medium/Heavy Duty Diesel Engines and Diesel Engines Student Workbook Gus Wright 9781284100457 Jones & Bartlett Publishers
Fundamentals of Medium/Heavy Duty Diesel Engines and Diesel Engines Student Workbook

ISBN: 9781284100457 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781284100457/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gus Wright
cena: 587,80

 BMW Z3 Service Manual: 1996-2002: 1.9, 2.3, 2.5i, 2.8, 3.0i, 3.2 - Z3 Roadster, Z3 Coupe, M Roadster, M Coupe Bentley Publishers 9780837616179 Bentley Publishers
BMW Z3 Service Manual: 1996-2002: 1.9, 2.3, 2.5i, 2.8, 3.0i, 3.2 - Z3 Roadster, Z3 Coupe, M Roadster, M Coupe

ISBN: 9780837616179 / Angielski / Twarda / 1152 str.

ISBN: 9780837616179/Angielski/Twarda/1152 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Bentley Publishers
The BMW Z3 Service Manual: 1996-2002 is a comprehensive source of service information and technical specifications available for the BMW Z3 Roadster and Coupe up through the 2002 model year.

New durable hardcover format - This BMW manual is now being published as a durable, long-lasting hardcover book designed to withstand many years of use in a professional shop or home garage.

Though the do-it-yourself BMW owner will find this manual indispensable as a source of detailed maintenance and repair information, the BMW owner who has no intention of working on his or her car will find...

The BMW Z3 Service Manual: 1996-2002 is a comprehensive source of service information and technical specifications available for the BMW Z3 Roadster a...
cena: 607,97

 Fundamentals of Medium/Heavy Duty Commercial Vehicle Systems and Student Workbook Owen C. Duffy 9781284100181 Jones & Bartlett Publishers
Fundamentals of Medium/Heavy Duty Commercial Vehicle Systems and Student Workbook

ISBN: 9781284100181 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781284100181/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Owen C. Duffy
cena: 616,95

 Jaguar E-Type Six-Cylinder Originality Guide Dr. Michael C Mueller 9781854432841
Jaguar E-Type Six-Cylinder Originality Guide

ISBN: 9781854432841 / Angielski / Twarda / 516 str.

ISBN: 9781854432841/Angielski/Twarda/516 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dr. Michael C Mueller
This book on Jaguar E-type originality is based on research spanning almost five decades, and Drs. Haddock and Mueller include here extensive new information from an exhaustive four-year examination of the Mueller collection of over fifty E-types.
This book on Jaguar E-type originality is based on research spanning almost five decades, and Drs. Haddock and Mueller include here extensive new info...
cena: 632,09

Pierwsza Podprzednia  94  95  96  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia