• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Industries - Service

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Industries - Service

ilość książek w kategorii: 1947

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Show Up Filled Up: How to Get What You Want Out of People and Life Kary Oberbrunner 9781636800370 Ethos Collective
Show Up Filled Up: How to Get What You Want Out of People and Life

ISBN: 9781636800370 / Angielski / Miękka / 140 str.

ISBN: 9781636800370/Angielski/Miękka/140 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kary Oberbrunner
cena: 86,04 zł

 Operations Management in the Hospitality Industry  9781838675424 Emerald Publishing Limited
Operations Management in the Hospitality Industry

ISBN: 9781838675424 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781838675424/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
From restaurants to resorts, the hospitality industry demands strong operations management to delight guests, develop employees, and deliver financial returns. This introductory textbook provides students with fundamental techniques and tools to analyse and improve operational capabilities of any hospitality organization.
From restaurants to resorts, the hospitality industry demands strong operations management to delight guests, develop employees, and deliver financial...
cena: 405,57 zł

 Death and Funeral Practices in Russia Sergei Mokhov 9780367721527 Routledge
Death and Funeral Practices in Russia

ISBN: 9780367721527 / Angielski / Twarda / 94 str.

ISBN: 9780367721527/Angielski/Twarda/94 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sergei Mokhov
cena: 234,09 zł

 From Beauty to Business: The Guaranteed Strategy to Building, Running, and Growing a Successful Beauty Business Kiyah Wright 9781637740910 Benbella Books
From Beauty to Business: The Guaranteed Strategy to Building, Running, and Growing a Successful Beauty Business

ISBN: 9781637740910 / Angielski / Twarda / 304 str.

ISBN: 9781637740910/Angielski/Twarda/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kiyah Wright
cena: 115,97 zł

 Serviceroboter: Digitalisierung Von Dienstleistungen Aus Kunden-, Mitarbeiter- Und Managementperspektive Afflerbach, Thomas 9783658356231 Springer Gabler
Serviceroboter: Digitalisierung Von Dienstleistungen Aus Kunden-, Mitarbeiter- Und Managementperspektive

ISBN: 9783658356231 / Niemiecki / Miękka / 56 str.

ISBN: 9783658356231/Niemiecki/Miękka/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Thomas Afflerbach
cena: 56,53 zł

 The Perfect Caregiver: 5 steps to hiring a caregiver for your aging loved one Christine Randall 9781685153236 Palmetto Publishing
The Perfect Caregiver: 5 steps to hiring a caregiver for your aging loved one

ISBN: 9781685153236 / Angielski / Miękka / 120 str.

ISBN: 9781685153236/Angielski/Miękka/120 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Christine Randall
cena: 60,04 zł

 Creating a Customer Experience-Centric Startup: A Step-By-Step Framework Suwelack, Thomas 9783030924577 Springer Nature Switzerland AG
Creating a Customer Experience-Centric Startup: A Step-By-Step Framework

ISBN: 9783030924577 / Angielski / Twarda / 172 str.

ISBN: 9783030924577/Angielski/Twarda/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Feng Xia Ang
cena: 153,30 zł

 The Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 1: Rapid Adoption of Digital Service Technology Jungwoo Lee Spring H. Han 9789813341289 Springer
The Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 1: Rapid Adoption of Digital Service Technology

ISBN: 9789813341289 / Angielski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9789813341289/Angielski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jungwoo Lee; Spring H. Han
cena: 179,66 zł

 The Future of Service Post-Covid-19 Pandemic, Volume 2: Transformation of Services Marketing Lee, Jungwoo 9789813341357 Springer
The Future of Service Post-Covid-19 Pandemic, Volume 2: Transformation of Services Marketing

ISBN: 9789813341357 / Angielski / Miękka / 274 str.

ISBN: 9789813341357/Angielski/Miękka/274 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jungwoo Lee; Spring H. Han
cena: 403,47 zł

 Sport and the Pandemic: Perspectives on Covid-19's Impact on the Sport Industry  9780367616670 Routledge
Sport and the Pandemic: Perspectives on Covid-19's Impact on the Sport Industry

ISBN: 9780367616670 / Angielski / Miękka / 300 str.

ISBN: 9780367616670/Angielski/Miękka/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 204,81 zł

 Roadmapping Future: Technologies, Products and Services Tuğrul U. Daim 9783030505042 Springer
Roadmapping Future: Technologies, Products and Services

ISBN: 9783030505042 / Angielski / Miękka / 782 str.

ISBN: 9783030505042/Angielski/Miękka/782 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tuğrul U. Daim
cena: 342,95 zł

 Global Strategic Management in the Service Industry: A Perspective of the New Era Saloomeh Tabari (University of Huddersfield, UK), Wei Chen (Sheffield Hallam University, UK) 9781801170826 Emerald Publishing Limited
Global Strategic Management in the Service Industry: A Perspective of the New Era

ISBN: 9781801170826 / Angielski / Twarda / 216 str.

ISBN: 9781801170826/Angielski/Twarda/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
UK) Saloomeh Tabari (University of Huddersfield; UK) Wei Chen (Sheffield Hallam University
Global Strategic Management in the Service Industry: A Perspective of the New Era covers recent changes within the service industry during the COVID-19 Pandemic and new and emerging consumer trends, providing a holistic view of this new era within the service industry. Across a range of thematic chapters, issues in digital marketing, online retailing and experiential marketing are examined, as well as the challenges faced by small and large businesses in the service sector. Tabari and Chen provide a fresh view of changes in the strategic management and marketing strategies within the service...
Global Strategic Management in the Service Industry: A Perspective of the New Era covers recent changes within the service industry during the COVID-1...
cena: 379,90 zł

 The Economics of Fund Management Ed Moisson 9781788215343 Agenda Publishing
The Economics of Fund Management

ISBN: 9781788215343 / Angielski / Miękka

ISBN: 9781788215343/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ed Moisson
cena: 118,04 zł

 The Economics of Fund Management Ed Moisson 9781788215336 Agenda Publishing
The Economics of Fund Management

ISBN: 9781788215336 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781788215336/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ed Moisson
cena: 436,43 zł

 Robots, Artificial Intelligence and Service Automation in Travel, Tourism and Hospitality Stanislav Ivanov Craig Webster 9781787566903 Emerald Publishing Limited
Robots, Artificial Intelligence and Service Automation in Travel, Tourism and Hospitality

ISBN: 9781787566903 / Angielski / Miękka

ISBN: 9781787566903/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stanislav Ivanov; Craig Webster
cena: 164,25 zł

 Phoenix Leadership: The Healthcare Executive's Strategy for Relevance and Resilience  9781032339559 Productivity Press
Phoenix Leadership: The Healthcare Executive's Strategy for Relevance and Resilience

ISBN: 9781032339559 / Angielski / Miękka / 204 str.

ISBN: 9781032339559/Angielski/Miękka/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 160,92 zł

 Healthcare Call Center Essentials: Optimize Your Medical Contact Center to Improve Patient Outcomes and Drive Organizational Success Peter Lyle DeHaan   9781948082969 Rock Rooster Books
Healthcare Call Center Essentials: Optimize Your Medical Contact Center to Improve Patient Outcomes and Drive Organizational Success

ISBN: 9781948082969 / Angielski / Twarda / 196 str.

ISBN: 9781948082969/Angielski/Twarda/196 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Peter Lyle DeHaan
cena: 98,95 zł

 Healthcare Call Center Essentials: Optimize Your Medical Contact Center to Improve Patient Outcomes and Drive Organizational Success Peter Lyle DeHaan   9781948082952 Rock Rooster Books
Healthcare Call Center Essentials: Optimize Your Medical Contact Center to Improve Patient Outcomes and Drive Organizational Success

ISBN: 9781948082952 / Angielski / Miękka / 196 str.

ISBN: 9781948082952/Angielski/Miękka/196 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Peter Lyle DeHaan
cena: 68,83 zł

 Service Excellence for Sustainability: Lessons from Malaysia, Japan, and Taiwan Elias, Nur Fazidah 9789811625817 Springer Nature Singapore
Service Excellence for Sustainability: Lessons from Malaysia, Japan, and Taiwan

ISBN: 9789811625817 / Angielski / Miękka

ISBN: 9789811625817/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
This book provides significant conceptual and empirical contributions to the understanding of service science and the practices of service sectors in the wake of the fourth industrial revolution bringing together a collection of articles written by keynote and invited speakers at the 2nd Service Science Symposium held on 24 November 2019. The symposium was organised by the Serviceology Society Malaysia (SESMA), which aims to bring service researchers and practitioners under one roof to redefine service concepts and ideas and explore their application in real industrial and...
This book provides significant conceptual and empirical contributions to the understanding of service science and the practices of...
cena: 605,23 zł

 Transformational Collaborative Outcomes Management: Managing the Business of Personal Change John S. Lyons 9783031077807 Springer International Publishing AG
Transformational Collaborative Outcomes Management: Managing the Business of Personal Change

ISBN: 9783031077807 / Angielski / Twarda / 306 str.

ISBN: 9783031077807/Angielski/Twarda/306 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
John S. Lyons
cena: 443,82 zł

Pierwsza Podprzednia  94  95  96  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia