Redesigning Value: A Practical Manifesto for Designers and Organizations
ISBN: 9781487552541 / Angielski / 15-03-2025 Książka dostępna od: 15-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 15-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
118,21 zł |
Monarch: Resilience Through Evolution: A Book on Strategy Across the Industry Life
ISBN: 9781032907703 / Angielski / 14-02-2025 Książka dostępna od: 14-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
211,84 zł |
Monarch: Resilience Through Evolution: A Book on Strategy Across the Industry Life
ISBN: 9781032916019 / Angielski / 14-02-2025 Książka dostępna od: 14-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
714,51 zł |
Rural Entrepreneurship: Harvesting Ideas and Sowing New Seeds
ISBN: 9781837535774 / Angielski / 19-02-2025 Książka dostępna od: 19-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
606,88 zł |
Strategic Brand Management In and Through Sport
ISBN: 9781032968278 / Twarda / 12-02-2025 / 108 str. Książka dostępna od: 12-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
665,23 zł |
Digital Transformation for Business Sustainability and Growth in Emerging Markets
ISBN: 9781835491102 / Angielski / 21-02-2025 Książka dostępna od: 21-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 21-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
509,23 zł |
Global Business Environment: Industry 5.0 and Beyond
ISBN: 9781032699042 / Angielski / 11-03-2025 Książka dostępna od: 11-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 11-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
714,51 zł |
Global Business Environment: Industry 5.0 and Beyond
ISBN: 9781032818634 / Angielski / 11-03-2025 Książka dostępna od: 11-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 11-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
197,06 zł |
Financial Landscape Transformation: Technological Disruptions
ISBN: 9781837537518 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
509,23 zł |
Holistic Innovation: The Next Generation of Innovation Management?
ISBN: 9783031779787 / Angielski / 17-03-2025 Książka dostępna od: 17-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 17-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
336,96 zł |
Emerging Market Multinationals in Sub-Saharan Africa: A Legitimacy Perspective
ISBN: 9781032870090 / Angielski / 21-02-2025 Książka dostępna od: 21-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 21-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
246,33 zł |
Digital Business Strategy: Content, Context and Cases
ISBN: 9781032512556 / Angielski / 30-01-2025 Książka dostępna od: 30-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 30-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
197,06 zł |
Shipping Performance Management
ISBN: 9781032593647 / Angielski / 30-01-2025 Książka dostępna od: 30-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 30-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
162,56 zł |
Creating a Business Plan For Dummies
ISBN: 9781394237302 / Angielski / Inna / 10-03-2025 Książka dostępna od: 10-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 10-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
100,87 zł |
Data Is Everybody's Business: The Fundamentals of Data Monetization
ISBN: 9780262552981 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
125,17 zł |
Revenue Management Theory and Practice: Theoretical and Empirical Research
ISBN: 9789811286926 / Angielski / 17-04-2025 Książka dostępna od: 17-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 17-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
394,21 zł |
Artificial Intelligence for Business: Harness AI for Value, Growth and Innovation
ISBN: 9781398618022 / Angielski / 29-04-2025 Książka dostępna od: 29-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 29-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
347,53 zł |
Responsible Marketing: How to Create an Authentic and Inclusive Marketing Strategy
ISBN: 9781398611641 / Twarda / 31-12-2024 / 256 str. Książka dostępna od: 31-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 31-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
425,33 zł |
Strategic Workforce Planning
ISBN: 9781398607293 / Twarda / 29-04-2025 / 280 str. Książka dostępna od: 29-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 29-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
492,77 zł |
Making Hybrid Working Work: A Practical Guide for Business Success
ISBN: 9781398619340 / Angielski / 28-01-2025 Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
466,98 zł |