Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy
ISBN: 9781032574868 / Angielski / 18-12-2024 Książka dostępna od: 18-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 18-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
197,44 zł |
Building B2B Relationships - How to Identify, Map and Develop Key Relationships to Win More Business
ISBN: 9781398615441 / Angielski / Inna / 31-12-2024 Książka dostępna od: 31-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 31-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
570,11 zł |
Data-Driven Customer Experience Transformation: Optimize Your Omnichannel Approach
ISBN: 9781398617421 / Angielski / Inna / 29-04-2025 Książka dostępna od: 29-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 29-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
590,61 zł |
Data-Driven Customer Experience Transformation: Optimize Your Omnichannel Approach
ISBN: 9781398617391 / Angielski / Inna / 29-04-2025 Książka dostępna od: 29-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 29-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
194,79 zł |