• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - General

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - General

ilość książek w kategorii: 23630

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
The Pursuit of Reputation: Unlocking the Power of Public Relations

ISBN: 9789357768399 / Angielski

ISBN: 9789357768399/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Amith Prabhu; Sujit Patil
cena: 118,11

 Sell with a Story: How to Capture Attention, Build Trust, and Close the Sale Paul Smith 9781400242368 HarperCollins Focus
Sell with a Story: How to Capture Attention, Build Trust, and Close the Sale

ISBN: 9781400242368 / Angielski / Miękka / 304 str.

ISBN: 9781400242368/Angielski/Miękka/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 76,19

 Strategic Innovative Marketing and Tourism: Creative Solutions and Digital Transformation Challenges—11th ICSIMAT, Brasov, Romania, 2024 Androniki Kavoura, Victor-Alexandru Briciu, Arabela Briciu 9783031819612 Springer International Publishing AG
Strategic Innovative Marketing and Tourism: Creative Solutions and Digital Transformation Challenges—11th ICSIMAT, Brasov, Romania, 2024

ISBN: 9783031819612 / Angielski / Twarda / 800 str.

ISBN: 9783031819612/Angielski/Twarda/800 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
This open access book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 11th International Conference of Strategic Innovative Marketing and Tourism (ICSIMAT) in 2024. It provides an up-to-date information and discusses current trends, issues, and debates, both theoretical and practical research, on strategic innovative marketing and tourism and applications from social media and emerging technologies in Artificial Intelligence and the Internet of Everything. Topics covered in the chapters include social media in marketing and tourism...
This open access book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 11th International Conference ...
cena: 201,72

 Quick Guide Content Marketing für den B2B-Mittelstand: Wie KMU mehr Sichtbarkeit im Markt bekommen Uwe Kleinkes 9783658473044 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Quick Guide Content Marketing für den B2B-Mittelstand: Wie KMU mehr Sichtbarkeit im Markt bekommen

ISBN: 9783658473044 / Niemiecki / Miękka / 130 str.

ISBN: 9783658473044/Niemiecki/Miękka/130 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dieser Quick Guide ist die ideale Unterstützung für mittelständische B2B-Unternehmen, die mit Content-Marketing-Maßnahmen ihre Sichtbarkeit im Markt erhöhen möchten. Das Buch bietet eine klare Struktur für Einsteiger und Marketing-Praktiker mit wenig Zeit oder Vorkenntnissen. Es deckt alle wesentlichen Schritte ab – von Zielbestimmung über Analyse, Planung, Produktion bis zum Management – und berücksichtigt die Besonderheiten des B2B-Marktes. Die 2. Auflage setzt ein starkes neues Highlight: Das Thema generative KI und ihr effektiver Einsatz im Content Marketing wird umfassend...
Dieser Quick Guide ist die ideale Unterstützung für mittelständische B2B-Unternehmen, die mit Content-Marketing-Maßnahmen ihre Sichtbarkeit im Mar...
cena: 113,11

 
Marketing Technology-Infused Hospitality: Upskilling Frontline Employees for Competitiveness

ISBN: 9798369371275 / Angielski / Twarda / 488 str.

ISBN: 9798369371275/Angielski/Twarda/488 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1068,31

 
Marketing Technology-Infused Hospitality: Upskilling Frontline Employees for Competitiveness

ISBN: 9798369371282 / Angielski / Miękka / 486 str.

ISBN: 9798369371282/Angielski/Miękka/486 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1013,86

 
Neuromarketing's Role in Sustainable Finance

ISBN: 9798369391174 / Angielski / Twarda / 634 str.

ISBN: 9798369391174/Angielski/Twarda/634 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1874,59

 
Neuromarketing's Role in Sustainable Finance

ISBN: 9798369391181 / Angielski / Miękka / 634 str.

ISBN: 9798369391181/Angielski/Miękka/634 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1774,26

 The Fuse Pathway: How to Find and Live a Fulfilling Life Paul Kirby 9798886452631 Greenleaf Book Group LLC
The Fuse Pathway: How to Find and Live a Fulfilling Life

ISBN: 9798886452631 / Angielski / Twarda / 280 str.

ISBN: 9798886452631/Angielski/Twarda/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Kirby
Combining Your Passions into Singular Purpose Fusioneering: the art of forging multiple passions into a unique pathway for a fulfilling life, one that is aligned with your true purpose. The fusioneering process begins with identifying your passions. What inspires you? What lights you up? What do you love to do? You then combine those passions into a personal vision. Being a fusioneer requires following your heart and pursuing what lights a fire within you. Artist and engineer Paul Kirby guides you through his proprietary FUSE method: Find your passions, Upgrade your skills, Start...
Combining Your Passions into Singular Purpose Fusioneering: the art of forging multiple passions into a unique pathway for a fulfilling life, one t...
cena: 117,97

 
You Get The Agency You Deserve: 20 Practical and Emotional Lessons to Maximize Your Agency and Partner Relationship

ISBN: 9798988270607 / Angielski / Miękka / 126 str.

ISBN: 9798988270607/Angielski/Miękka/126 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 60,94

 
Claim Your Success: The Ultimate Guide to Starting and Running a Public Insurance Adjusting Business

ISBN: 9798991321617 / Angielski / Twarda / 324 str.

ISBN: 9798991321617/Angielski/Twarda/324 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 95,25

 HUMAN-WISE: How to lead from within and sell with confidence Helen Wada 9781788608480 Practical Inspiration Publishing
HUMAN-WISE: How to lead from within and sell with confidence

ISBN: 9781788608480 / Angielski / 03-03-2026

ISBN: 9781788608480/Angielski/03-03-2026

Książka dostępna od: 03-03-2026
Helen Wada
Termin ukazania się książki: 03-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
126,06
119,76

 HUMAN-WISE: How to lead from within and sell with confidence Helen Wada 9781788608497 Practical Inspiration Publishing
HUMAN-WISE: How to lead from within and sell with confidence

ISBN: 9781788608497 / Angielski / 03-03-2026

ISBN: 9781788608497/Angielski/03-03-2026

Książka dostępna od: 03-03-2026
Helen Wada
Termin ukazania się książki: 03-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
75,62
71,84

 Emotion-Driven Innovation: A Methodology to Envision Emotion-Focused New Product Ideas Teresa Alaniz, Stefano Biazzo 9783031498794 Springer International Publishing AG
Emotion-Driven Innovation: A Methodology to Envision Emotion-Focused New Product Ideas

ISBN: 9783031498794 / Angielski / Miękka / 181 str.

ISBN: 9783031498794/Angielski/Miękka/181 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
It is now widely recognized that the emotional dimension of products and services is a critical success factor in many sectors. Generating products with significant emotional features is a complex challenge, as professionals responsible for designing and developing new products should be able to focus the design effort on eliciting specific emotions. But how do designers prepare themselves to convey emotions through the products they design? How do they know how to provoke certain emotions? To obtain the benefits that the knowledge of emotions can bring when it is integrated into the design...
It is now widely recognized that the emotional dimension of products and services is a critical success factor in many sectors. Generating products wi...
cena: 242,07

 Erfolgsstrategie Shopper-Marketing: Digitale Touchpoints und die Macht des Verkaufs Peter Dräger, Lars Roisch 9783658475307 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Erfolgsstrategie Shopper-Marketing: Digitale Touchpoints und die Macht des Verkaufs

ISBN: 9783658475307 / Niemiecki / Miękka / 180 str.

ISBN: 9783658475307/Niemiecki/Miękka/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dieses Buch zeigt, wie die Kundenansprache über analoge und digitale Kanäle zielgerichtet und effektiv gelingt – an allen entscheidenden Touchpoints entlang der gesamten Customer Journey. Der Kaufprozess wird durch die Digitalisierung immer dynamischer und eröffnet eine Vielzahl neuer Möglichkeiten, Zielgruppen erfolgreich anzusprechen und zu binden. Die Autoren bieten praxisnahe Strategien für ein kundenzentriertes Shopper-Marketing, das sowohl die Anforderungen des stationären Handels als auch des E-Commerce berücksichtigt. Durch die nahtlose Verzahnung von stationärem Handel,...
Dieses Buch zeigt, wie die Kundenansprache über analoge und digitale Kanäle zielgerichtet und effektiv gelingt – an allen entscheidenden Touchpoin...
cena: 169,68

 
Savage Marketing

ISBN: 9798230215653 / Angielski / Miękka / 94 str.

ISBN: 9798230215653/Angielski/Miękka/94 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 34,10

 
Marketing Salvaje

ISBN: 9798230980209 / Hiszpański / Miękka / 102 str.

ISBN: 9798230980209/Hiszpański/Miękka/102 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 34,10

 
Book Sales Formula: 10 Proven Secrets to Skyrocket Your Book Sales

ISBN: 9798305686210 / Angielski / Miękka / 140 str.

ISBN: 9798305686210/Angielski/Miękka/140 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 43,98

 
Avoiding Ad Fraud and Supporting Brand Safety: Programmatic Advertising Solutions

ISBN: 9798369370421 / Angielski / Miękka / 442 str.

ISBN: 9798369370421/Angielski/Miękka/442 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 861,78

 
Internal Marketing, Research Approach, And Other Works

ISBN: 9781636513959 / Angielski

ISBN: 9781636513959/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Christian Grönroos; Vibrant Publishers
cena: 360,19

Pierwsza Podprzednia  1177  1178  1179  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia