Emerging Markets: Strategies for Competing in the Global Value Chain
ISBN: 9781787152878 / Angielski / 01-01-2025 Książka dostępna od: 01-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 01-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
551,98 zł |
Applied Marketing Analytics Using Python
ISBN: 9781529684162 / Miękka / 12-05-2025 / 336 str. Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
227,06 zł |
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
ISBN: 9781529795172 / Twarda / 14-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 14-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
296,23 zł |
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
ISBN: 9781529795165 / Miękka / 07-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 07-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
83,88 zł |
Applied Marketing Analytics Using Python
ISBN: 9781529684179 / Twarda / 19-05-2025 / 336 str. Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
641,83 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032941325 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
1036,80 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032964690 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
296,18 zł |
Strategic Brand Storytelling
ISBN: 9781032974415 / Twarda / 12-02-2025 / 164 str. Książka dostępna od: 12-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
666,51 zł |
Rich Brand Poor Brand: How to Unleash Your David in a World of Goliaths
ISBN: 9780999529744 / Angielski / 04-12-2024 Książka dostępna od: 04-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 04-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
259,50 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681895 / Angielski / 12-05-2025 Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
227,06 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681901 / Angielski / 19-05-2025 Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
641,83 zł |
The Power of Brand Ownership: Marketing in the Cultural Landscape
ISBN: 9781009538404 / Twarda / 31-01-2025 / 265 str. Książka dostępna od: 31-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 31-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
487,10 zł |
Marketing: Prozess- Und Praxisorientierte Grundlagen
ISBN: 9783111338514 / Niemiecki / 21-04-2025 Książka dostępna od: 21-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 21-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
144,40 zł |
The Vietnamese Economy and the Fourth Industrial Revolution
ISBN: 9789811262241 / Angielski / Twarda / 27-02-2025 Książka dostępna od: 27-02-2025 The Vietnamese Economy and the Fourth Industrial Revolution collects scholarship in topics such as marketing, behavioral economics, management, leadership, tourism, and law, by authors who are not only professors in the education industry, but also state officers holding governmental positions and managers of successful companies. This pool of expertise will provide readers with an objective and well-rounded overview of recent economic developments, risks, challenges and opportunities in Vietnam.Each of these peer reviewed papers will give readers an understanding about specific aspects of...
The Vietnamese Economy and the Fourth Industrial Revolution collects scholarship in topics such as marketing, behavioral economics, management, leader...
|
|
Termin ukazania się książki: 27-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
444,35 zł |
Fundraising and Nonprofit Marketing: A Research Overview
ISBN: 9781032428109 / Angielski / 29-11-2024 Książka dostępna od: 29-11-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 29-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
98,69 zł |
B2B Influencer Marketing: Work with Creators to Generate Authentic and Effective Marketing
ISBN: 9781398615304 / Angielski / 31-12-2024 Książka dostępna od: 31-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 31-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
570,11 zł |
Marketing Science Fictions: An Ethnography of Marketing Analytics, Consumer Insight, and Data Science
ISBN: 9781529233360 / Angielski / 14-01-2025 Książka dostępna od: 14-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
391,42 zł |
Drag as Marketplace: Contemporary Cultures, Identities and Business
ISBN: 9781529237443 / Angielski / 07-01-2025 Książka dostępna od: 07-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
394,97 zł |
Market Dynamics and Strategies in a Post-Crisis World: Navigating a World in Flux
ISBN: 9789811292095 / Angielski / 30-01-2025 Książka dostępna od: 30-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 30-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
617,14 zł |
The Sales Multiplier Formula
ISBN: 9781032733937 / Twarda / 30-12-2024 / 192 str. Książka dostępna od: 30-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 30-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
385,04 zł |