Effective Brand Building - Harness Strategy and Insight to Improve Brand Performance
ISBN: 9781398618572 / Angielski / Inna / 28-01-2025 Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
177,86 zł |
Digital Branding: How to Successfully Build and Measure a Brand Online
ISBN: 9781398618442 / Angielski / Inna / 28-01-2025 Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
486,38 zł |
Digital Branding: How to Successfully Build and Measure a Brand Online
ISBN: 9781398618428 / Angielski / Inna / 28-01-2025 Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
160,03 zł |
Effective Brand Building - Harness Strategy and Insight to Improve Brand Performance
ISBN: 9781398618596 / Angielski / Inna / 28-01-2025 Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
575,58 zł |
Hispanic Marketing: The Evolution of the Latino Consumer
ISBN: 9781032137728 / Angielski / 05-12-2024 Książka dostępna od: 05-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 05-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
797,52 zł |
Hispanic Marketing: The Evolution of the Latino Consumer
ISBN: 9781032137742 / Angielski / 05-12-2024 Książka dostępna od: 05-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 05-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
224,26 zł |
Marketing Management: A Customer-Centric Approach
ISBN: 9781529624250 / Angielski / 20-01-2025 Książka dostępna od: 20-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 20-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
647,99 zł |
Introduction to Product Management: Theory and Practice
ISBN: 9781032508122 / Angielski / 02-12-2024 Książka dostępna od: 02-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 02-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
672,91 zł |
Introduction to Product Management: Theory and Practice
ISBN: 9781032898223 / Angielski / 02-12-2024 Książka dostępna od: 02-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 02-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
179,39 zł |
Marketing: Based on First Principles
ISBN: 9781350327894 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
224,26 zł |
Marketing: Based on First Principles
ISBN: 9781350327900 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
697,83 zł |
Sawyer Think: How a Small Company Disrupts Markets and Changes the World
ISBN: 9781636985473 / Angielski / 05-12-2024 Książka dostępna od: 05-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 05-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
82,78 zł |
Trust and Brand Management
ISBN: 9781032704814 / Twarda / 23-12-2024 / 226 str. Książka dostępna od: 23-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 23-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
672,91 zł |
Influencer Marketing: Interdisciplinary and Socio-Cultural Perspectives
ISBN: 9781032907185 / Angielski / 16-12-2024 Książka dostępna od: 16-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 16-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
672,91 zł |
Emerging Markets: Strategies for Competing in the Global Value Chain
ISBN: 9781787152878 / Angielski / 01-01-2025 Książka dostępna od: 01-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 01-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
553,30 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032941325 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
1046,75 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032964690 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
299,02 zł |
Strategic Brand Storytelling
ISBN: 9781032974415 / Twarda / 12-02-2025 / 164 str. Książka dostępna od: 12-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
672,91 zł |
Rich Brand Poor Brand: How to Unleash Your David in a World of Goliaths
ISBN: 9780999529744 / Angielski / 04-12-2024 Książka dostępna od: 04-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 04-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
260,13 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681895 / Angielski / 12-05-2025 Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
229,24 zł |