The Obvious Choice: Timeless Lessons on Success, Profit, and Finding Your Way
ISBN: 9781400249138 / Angielski / 14-01-2025 Książka dostępna od: 14-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
106,40 zł |
Marketing Management: A Customer-Centric Approach
ISBN: 9781529624250 / Angielski / 20-01-2025 Książka dostępna od: 20-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 20-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
640,59 zł |
Marketing: Based on First Principles
ISBN: 9781350327894 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
221,69 zł |
Marketing: Based on First Principles
ISBN: 9781350327900 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
689,87 zł |
Emerging Markets: Strategies for Competing in the Global Value Chain
ISBN: 9781787152878 / Angielski / 01-01-2025 Książka dostępna od: 01-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 01-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
551,98 zł |
Applied Marketing Analytics Using Python
ISBN: 9781529684162 / Miękka / 12-05-2025 / 336 str. Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
226,62 zł |
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
ISBN: 9781529795172 / Twarda / 14-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 14-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
295,66 zł |
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
ISBN: 9781529795165 / Miękka / 07-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 07-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
83,72 zł |
Applied Marketing Analytics Using Python
ISBN: 9781529684179 / Twarda / 19-05-2025 / 336 str. Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
640,59 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032941325 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
1133,36 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032964690 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
325,18 zł |
Strategic Brand Storytelling
ISBN: 9781032974415 / Twarda / 12-02-2025 / 164 str. Książka dostępna od: 12-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
665,23 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681895 / Angielski / 12-05-2025 Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
226,62 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681901 / Angielski / 19-05-2025 Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
640,59 zł |
Marketing Perspectives on Phygitalization
ISBN: 9781774918463 / Angielski / 13-03-2025 Książka dostępna od: 13-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 13-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
739,15 zł |
Winning the Advertising Game: Lessons from the Super Bowl AD Champions
ISBN: 9783031775055 / Angielski / 15-02-2025 Książka dostępna od: 15-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 15-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
145,06 zł |
The Power of Brand Ownership: Marketing in the Cultural Landscape
ISBN: 9781009538404 / Twarda / 23-01-2025 / 265 str. Książka dostępna od: 23-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 23-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
511,61 zł |
Corporate Cultures and Global Brands (Second Edition)
ISBN: 9781800616998 / Angielski / 09-06-2025 Książka dostępna od: 09-06-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 09-06-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
172,47 zł |
Corporate Cultures and Global Brands (Second Edition)
ISBN: 9781800617117 / Angielski / 09-06-2025 Książka dostępna od: 09-06-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 09-06-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
443,49 zł |
Marketing: Prozess- Und Praxisorientierte Grundlagen
ISBN: 9783111338514 / Niemiecki / 17-03-2025 Książka dostępna od: 17-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 17-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
142,74 zł |