Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy
ISBN: 9781522563075 / Angielski / Twarda / 555 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
2074,57 zł |
The Theory and Practice of Revenue Management
ISBN: 9781402077012 / Angielski / Twarda / 713 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Revenue management (RM) has emerged as one of the most important new business practices in recent times. This book is the first comprehensive reference book to be published in the field of RM. It unifies the field, drawing from industry sources as well as relevant research from disparate disciplines, as well as documenting industry practices and implementation details. Successful hardcover version published in April 2004. Revenue management (RM) has emerged as one of the most important new business practices in recent times. This book is the first comprehensi... |
|
cena:
2081,27 zł |
Market Share Reporter 2011: An Annual Compilation of Reported Market Share Data on Companies, Products, and Services
ISBN: 9781414441498 / Angielski / Twarda / 1003 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
2793,72 zł |
Retailing: Critical Concepts
ISBN: 9780415087230 / Angielski / Twarda / 2192 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. The material included in this set draws on international sources from the 1950s to the present day, to provide an invaluable collection on retailing. The collection is arranged as follows: * Volume 1: The Evolution and Development of Retailing The set is fully indexed and includes a general introduction by the editors outlining the current characteristics of the retailing field, which is further... The material included in this set draws on international sources from the 1950s to the present day, to provide an invaluable collection on retailin... |
|
cena:
4930,89 zł |
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
ISBN: 9781529795165 / Miękka / 07-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 07-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
81,63 zł |
Rebrand Right: How to refresh your brand and marketing to grow your business
ISBN: 9781788607216 / Angielski / 22-04-2025 Książka dostępna od: 22-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 22-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
95,12 zł |
Scaling Success: How to build a brand that breaks barriers
ISBN: 9781961757813 / Angielski / 12-02-2025 Książka dostępna od: 12-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
104,36 zł |
The Obvious Choice: Timeless Lessons on Success, Profit, and Finding Your Way
ISBN: 9781400249138 / Angielski / 27-02-2025 Książka dostępna od: 27-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 27-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
cena:
110,19 zł |
The New Rules of the Road: How to Navigate the Rapidly Changing Marketing Landscape
ISBN: 9781642256918 / Angielski / 03-04-2025 Książka dostępna od: 03-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 03-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
cena:
120,16 zł |
Quick Guide Sound Marketing: Wie Sie Mit Akustischen Reizen Ihre Marke St?rken
ISBN: 9783658460556 / Niemiecki / 07-04-2025 Książka dostępna od: 07-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
124,30 zł |
Quick Guide Multisensorisches Marketing: Wie Sie Mit Allen Sinnen Ihre Marke St?rken
ISBN: 9783658460570 / Niemiecki / 06-02-2025 Książka dostępna od: 06-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
124,30 zł |
Marketing: Prozess- Und Praxisorientierte Grundlagen
ISBN: 9783111338514 / Niemiecki / 17-03-2025 Książka dostępna od: 17-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 17-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
140,43 zł |
Rebrand Right: How to refresh your brand and marketing to grow your business
ISBN: 9781788607209 / Angielski / 22-04-2025 Książka dostępna od: 22-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 22-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
142,70 zł |
K?uferverhalten: Grundlagen - Perspektiven - Anwendungen
ISBN: 9783658451202 / Niemiecki / 19-05-2025 Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
151,17 zł |
Winning the Advertising Game: Lessons from the Super Bowl Ad Champions
ISBN: 9783031775055 / Angielski / 15-02-2025 Książka dostępna od: 15-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 15-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
166,26 zł |
Corporate Cultures and Global Brands (Second Edition)
ISBN: 9781800616998 / Angielski / 09-06-2025 Książka dostępna od: 09-06-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 09-06-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
168,16 zł |
Fanomics(r) - Mitarbeiter Zu Fans Machen: Wie Sie Von Der ?konomie Des Fan-Prinzips Profitieren
ISBN: 9783658431624 / Niemiecki / 08-02-2025 Książka dostępna od: 08-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 08-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
184,75 zł |
Marketingkommunikation: Grundlagen, Wirkungsweise und Anwendung
ISBN: 9783658467258 / Niemiecki / 04-03-2025 Książka dostępna od: 04-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
204,57 zł |
Marketing: Based on First Principles
ISBN: 9781350327894 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
214,07 zł |