AI-Driven Value Management: How AI Can Help Bridge the Gap Across the Enterprise to Achieve Customer Success
ISBN: 9781394288823 / Angielski / 09-01-2025 Książka dostępna od: 09-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 09-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
129,94 zł |
Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology
ISBN: 9781032692722 / Angielski / 27-02-2025 Książka dostępna od: 27-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 27-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
491,21 zł |
Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology
ISBN: 9781032692760 / Angielski / 27-02-2025 Książka dostępna od: 27-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 27-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
1379,74 zł |
Customer Portfolio Management: Creating Value with a Large Leaky Bucket of Customers
ISBN: 9780262049627 / Angielski / 18-03-2025 Książka dostępna od: 18-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 18-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
129,98 zł |
Public Relations for Dummies
ISBN: 9781394284870 / Angielski / 11-03-2025 Książka dostępna od: 11-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 11-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
111,00 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510354 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
216,77 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510361 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
739,15 zł |