![]() |
Guida ai bias cognitivi: Ecco come la nostra mente ci frega.
ISBN: 9798464350229 / Włoski / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
52,42 zł |
![]() |
Comportamento del Consumatore: Una guida per analizzare la psiche dell'acquirente
ISBN: 9798846292642 / Włoski / Miękka / 184 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
113,96 zł |
![]() |
Tutto gira intorno al Sole: Analisi dei consumi culturali all\'interno della dittatura in Corea del Nord
ISBN: 9781471037139 / Włoski / Twarda / 28 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
100,12 zł |
![]() |
Costruire la fedeltà: strategie per il successo delle piccole imprese
ISBN: 9798303116801 / Włoski / Miękka / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
48,38 zł |
![]() |
Comprendere il comportamento del consumatore: una guida per i professionisti delle vendite
ISBN: 9798304074902 / Włoski / Miękka / 38 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
48,38 zł |
![]() |
Non Riesco a Trovare Il Sale: tutte le strategie del supermercato per farvi spendere di più
ISBN: 9798308852490 / Włoski / Miękka / 78 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
36,28 zł |
![]() |
Nella Mente del Trader: Impara a Pensare Come un Vero Trader e a Gestire il Denaro in Modo Redditizio per Generare Ricchezza e Vivere nell'Abbondanza
ISBN: 9798223614784 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
73,13 zł |
![]() |
Model czlowieka hedonistycznego a spoleczna odpowiedzialnośc konsumentów .....(Polish Edition)
ISBN: 9781494221393 / Polski / Miękka / 212 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Homo oeconomicus juz dawno przestal byc modelem czlowieka, ktory jest zgodny z rzeczywistymi zachowaniami ludzkimi. Fakt ten zostal potwierdzony przez badania noblistow z poczatku obecnego wieku. J. Stiglitz, D. Kahneman, M. Spence, G. Akerlof oraz V. Smith udowodnili, ze czlowiek nie jest ani racjonalny ani obiektywny, a w swoich decyzjach kieruje sie czesto emocjami i subiektywizmem. Autor, chcac wypelnic powsta a luke, wprowadza nowy model czlowieka. Za pomoca 7 aksjomatow zostaje zdefiniowany czlowiek hedonistyczny (homo hedonistic), ktory wedlug autora poprawnie odzwierciedla zachowania...
Homo oeconomicus juz dawno przestal byc modelem czlowieka, ktory jest zgodny z rzeczywistymi zachowaniami ludzkimi. Fakt ten zostal potwierdzony przez...
|
cena:
40,15 zł |
![]() |
O Capitalismo do Cliente: O que Importa é a experiência do Consumidor
ISBN: 9781983131493 / Portugalski / Miękka / 428 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
72,60 zł |
![]() |
Marketing Sensorial: Como utilizar os cinco sentidos para atrair clientes
ISBN: 9781973358190 / Portugalski / Miękka / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
74,09 zł |
![]() |
Guerra de Marcas: Por que algumas marcas crescem rapidamente enquanto outras definham e morrem miseravelmente?
ISBN: 9781095987025 / Portugalski / Miękka / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
36,32 zł |
![]() |
Vinho Descomplicado: GUIA PARA INICIANTES NO MUNDO DO VINHO: Aprenda a escolher qualquer estilo de vinho no supermercado, na enoteca, no re
ISBN: 9781086680348 / Portugalski / Miękka / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
28,25 zł |
![]() |
Razões pelas quais fui descartado: A jihad da economia
ISBN: 9780990867456 / Portugalski / Miękka / 260 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
51,61 zł |
![]() |
O Vendedor Inesquecível: Não se encontra em qualquer esquina
ISBN: 9788556978233 / Portugalski / Miękka / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
27,72 zł |
![]() |
Conveniência ou Inovação?: Ser mais Conveniente ou mais Inovador. Eis a questão
ISBN: 9798698354482 / Portugalski / Miękka / 248 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
40,31 zł |
![]() |
Conveniência ou Inovação?: Ser mais Conveniente ou mais Inovador. Eis a questão
ISBN: 9798697822821 / Portugalski / Miękka / 246 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
40,31 zł |
![]() |
Marketing na era dos dados: o fim do achismo
ISBN: 9788584612086 / Portugalski / Miękka / 202 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
109,33 zł |
![]() |
O Tripé da Independência Financeira: Uma abordagem inédita sobre investimentos, diversificação e riqueza
ISBN: 9781089189701 / Portugalski / Miękka / 306 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
45,39 zł |
![]() |
Economia Comportamental: Heuristicas, Vieses e Nudges: Como tomar boas decisoes.
ISBN: 9798395938756 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
60,12 zł |
![]() |
de Compras Con Él Y Ella: Técnicas de Mercadeo Para Entender Cómo Venderles Al Hombre Y a la Mujer = The X and Y of Buy
ISBN: 9781602552890 / Hiszpański / Miękka / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Venda mas y mejor conociendo a su cliente.
La ciencia es muy clara: los hombres y las mujeres usan diferentes partes de su cerebro y por lo tanto se comportan de manera distinta en muchisimas situaciones, incluyendo la manera en que vamos de compras, compramos y consumimos productos y servicios. Como profesional de ventas, publicidad o mercadeo, entender estas diferencias es la clave de nuestro exito. Para aumentar las ventas, usted debe comprender lo que de manera singular impulsa a sus clientes, masculinos o femeninos, y maximizar sus opciones para comunicarse con ellos. Ya sea... Venda mas y mejor conociendo a su cliente.
La ciencia es muy clara: los hombres y las mujeres usan diferentes partes de su cerebro y por lo ... |
cena:
57,60 zł |