![]() |
Comportamento del Consumatore: Una guida per analizzare la psiche dell'acquirente
ISBN: 9798846292642 / Włoski / Miękka / 184 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
113,96 zł |
![]() |
Tutto gira intorno al Sole: Analisi dei consumi culturali all\'interno della dittatura in Corea del Nord
ISBN: 9781471037139 / Włoski / Twarda / 28 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
100,12 zł |
![]() |
Costruire la fedeltà: strategie per il successo delle piccole imprese
ISBN: 9798303116801 / Włoski / Miękka / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
48,38 zł |
![]() |
Comprendere il comportamento del consumatore: una guida per i professionisti delle vendite
ISBN: 9798304074902 / Włoski / Miękka / 38 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
48,38 zł |
![]() |
Non Riesco a Trovare Il Sale: tutte le strategie del supermercato per farvi spendere di più
ISBN: 9798308852490 / Włoski / Miękka / 78 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
36,28 zł |
![]() |
Nella Mente del Trader: Impara a Pensare Come un Vero Trader e a Gestire il Denaro in Modo Redditizio per Generare Ricchezza e Vivere nell'Abbondanza
ISBN: 9798223614784 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
73,13 zł |
![]() |
Model czlowieka hedonistycznego a spoleczna odpowiedzialnośc konsumentów .....(Polish Edition)
ISBN: 9781494221393 / Polski / Miękka / 212 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Homo oeconomicus juz dawno przestal byc modelem czlowieka, ktory jest zgodny z rzeczywistymi zachowaniami ludzkimi. Fakt ten zostal potwierdzony przez badania noblistow z poczatku obecnego wieku. J. Stiglitz, D. Kahneman, M. Spence, G. Akerlof oraz V. Smith udowodnili, ze czlowiek nie jest ani racjonalny ani obiektywny, a w swoich decyzjach kieruje sie czesto emocjami i subiektywizmem. Autor, chcac wypelnic powsta a luke, wprowadza nowy model czlowieka. Za pomoca 7 aksjomatow zostaje zdefiniowany czlowiek hedonistyczny (homo hedonistic), ktory wedlug autora poprawnie odzwierciedla zachowania...
Homo oeconomicus juz dawno przestal byc modelem czlowieka, ktory jest zgodny z rzeczywistymi zachowaniami ludzkimi. Fakt ten zostal potwierdzony przez...
|
cena:
40,15 zł |
![]() |
O Capitalismo do Cliente: O que Importa é a experiência do Consumidor
ISBN: 9781983131493 / Portugalski / Miękka / 428 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
72,60 zł |
![]() |
Marketing Sensorial: Como utilizar os cinco sentidos para atrair clientes
ISBN: 9781973358190 / Portugalski / Miękka / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
74,09 zł |
![]() |
Guerra de Marcas: Por que algumas marcas crescem rapidamente enquanto outras definham e morrem miseravelmente?
ISBN: 9781095987025 / Portugalski / Miękka / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
36,32 zł |
![]() |
Vinho Descomplicado: GUIA PARA INICIANTES NO MUNDO DO VINHO: Aprenda a escolher qualquer estilo de vinho no supermercado, na enoteca, no re
ISBN: 9781086680348 / Portugalski / Miękka / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
28,25 zł |
![]() |
Razões pelas quais fui descartado: A jihad da economia
ISBN: 9780990867456 / Portugalski / Miękka / 260 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
51,61 zł |
![]() |
O Vendedor Inesquecível: Não se encontra em qualquer esquina
ISBN: 9788556978233 / Portugalski / Miękka / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
27,72 zł |
![]() |
Conveniência ou Inovação?: Ser mais Conveniente ou mais Inovador. Eis a questão
ISBN: 9798698354482 / Portugalski / Miękka / 248 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
40,31 zł |
![]() |
Conveniência ou Inovação?: Ser mais Conveniente ou mais Inovador. Eis a questão
ISBN: 9798697822821 / Portugalski / Miękka / 246 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
40,31 zł |
![]() |
Marketing na era dos dados: o fim do achismo
ISBN: 9788584612086 / Portugalski / Miękka / 202 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
109,33 zł |
![]() |
O Tripé da Independência Financeira: Uma abordagem inédita sobre investimentos, diversificação e riqueza
ISBN: 9781089189701 / Portugalski / Miękka / 306 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
45,39 zł |
![]() |
Economia Comportamental: Heuristicas, Vieses e Nudges: Como tomar boas decisoes.
ISBN: 9798395938756 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
60,12 zł |
![]() |
de Compras Con Él Y Ella: Técnicas de Mercadeo Para Entender Cómo Venderles Al Hombre Y a la Mujer = The X and Y of Buy
ISBN: 9781602552890 / Hiszpański / Miękka / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Venda mas y mejor conociendo a su cliente.
La ciencia es muy clara: los hombres y las mujeres usan diferentes partes de su cerebro y por lo tanto se comportan de manera distinta en muchisimas situaciones, incluyendo la manera en que vamos de compras, compramos y consumimos productos y servicios. Como profesional de ventas, publicidad o mercadeo, entender estas diferencias es la clave de nuestro exito. Para aumentar las ventas, usted debe comprender lo que de manera singular impulsa a sus clientes, masculinos o femeninos, y maximizar sus opciones para comunicarse con ellos. Ya sea... Venda mas y mejor conociendo a su cliente.
La ciencia es muy clara: los hombres y las mujeres usan diferentes partes de su cerebro y por lo ... |
cena:
57,60 zł |
![]() |
Los Consumidores en el Comercio Electrónico
ISBN: 9781495959646 / Hiszpański / Miękka / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Los cambios provocados por los avances tecnologicos en la economia y las politicas de trafico de informacion estan haciendo desaparecer la relacion que existia entre el consumidor y el productor, dando paso a una nueva forma de economia, la economia social de colaboracion. La informacion se ha convertido en moneda de cambio y un nuevo grupo de consumidores-productores asume una posicion importante en el mercado de consumo. Con la utilizacion de Internet, que proporciona la conexion para el intercambio de informacion, los prosumidores alimentan el ciberespacio con el conocimiento libre con el...
Los cambios provocados por los avances tecnologicos en la economia y las politicas de trafico de informacion estan haciendo desaparecer la relacion qu...
|
cena:
48,22 zł |