The Complete Copywriter: Create Marketing Copy That Works
ISBN: 9781398613539 / Miękka / 28-01-2025 / 288 str. Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
130,12 zł |
The Complete Copywriter: Create Marketing Copy That Works
ISBN: 9781398613553 / Twarda / 28-01-2025 / 288 str. Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
397,71 zł |
Fashion Marketing and Communications: Theory and Practice Across the Fashion Industry
ISBN: 9781032582320 / Angielski / 09-12-2024 Książka dostępna od: 09-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 09-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
184,38 zł |
Fashion Marketing and Communications: Theory and Practice Across the Fashion Industry
ISBN: 9781032582344 / Angielski / 09-12-2024 Książka dostępna od: 09-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 09-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
672,91 zł |
Digital Advertising Evolution
ISBN: 9780367767730 / Twarda / 27-12-2024 / 334 str. Książka dostępna od: 27-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 27-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
672,91 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510354 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
199,33 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510361 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
697,83 zł |
Rich Brand Poor Brand: How to Unleash Your David in a World of Goliaths
ISBN: 9780999529737 / Angielski / 04-12-2024 Książka dostępna od: 04-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 04-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
362,37 zł |
Branded Content and Entertainment in Advertising: A Theoretical and Empirical Study of Creative Advertising Practices
ISBN: 9781032316420 / Angielski / 28-11-2024 Książka dostępna od: 28-11-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 28-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
199,33 zł |
Rich Brand Poor Brand: How to Unleash Your David in a World of Goliaths
ISBN: 9780999529744 / Angielski / 04-12-2024 Książka dostępna od: 04-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 04-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
260,13 zł |
Branding Berlin: From Division to the Cultural Capital of Europe
ISBN: 9781032516042 / Angielski / 28-11-2024 Książka dostępna od: 28-11-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 28-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
199,33 zł |
The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture
ISBN: 9780367645120 / Angielski / 19-12-2024 Książka dostępna od: 19-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 19-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
299,02 zł |
Hitmakers: How Brands Influence Culture
ISBN: 9781032874463 / Angielski / 13-12-2024 Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
144,50 zł |
Hitmakers: How Brands Influence Culture
ISBN: 9781032878713 / Angielski / 13-12-2024 Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
672,91 zł |