Ćwiczenia kaligraficzne „Piszę po śladzie, cz. I" przeznaczone są dla dzieci objętych nauczaniem wczesnoszkolnym.
Na rynku edukacyjnym jest wiele ćwiczeń ćwiczących rękę piszącą. Rodzice, nauczyciele zastanawiają się, które z nich wybrać dla swoich dzieci, które się sprawdzą, będą skuteczne. Prezentowane ćwiczenia są absolutną rewelacją na rynku edukacyjnym. Podczas pracy nad nimi zostały uwzględnione wszystkie standardy i wymogi, które mają wpływ na przygotowanie dziecka do prawidłowego pisania. A oto, co wpływa na ich skuteczność:
Mogą być stosowane...
Ćwiczenia kaligraficzne „Piszę po śladzie, cz. I" przeznaczone są dla dzieci objętych nauczaniem wczesnoszkolnym.
Przygotowane ćwiczenia opracowane zostały na podstawie wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi ze stwierdzoną dysleksją rozwojową oraz dziećmi mającymi trudności w uczeniu się czytania z innych powodów. Przedstawiona metoda jest skuteczna i możliwa do stosowania zarówno w szkole, jak i w domu.
Jednym z ważniejszych jej elementów są powiększone i podzielone na sylaby wyrazy czytane jednocześnie z dzieckiem. Najczęściej uczniowie posługują się techniką głoskowania, mają wówczas trudności w dokonaniu poprawnej syntezy całego wyrazu. Czytanie i wielokrotne...
Przygotowane ćwiczenia opracowane zostały na podstawie wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi ze stwierdzoną dysleksją rozwojową oraz dzie...
Ćwiczenia kaligraficzne „Piszę po śladzie, cz. II" przeznaczone są dla uczniów klas IV-VI oraz starszych mających trudności w opanowaniu poprawnej grafiki pisma.
Na rynku edukacyjnym jest wiele ćwiczeń ćwiczących rękę piszącą. Rodzice, nauczyciele zastanawiają się, które z nich wybrać dla swoich dzieci, które się sprawdzą, będą skuteczne. Prezentowane ćwiczenia są absolutną rewelacją na rynku edukacyjnym. Podczas pracy nad nimi zostały uwzglednione wszystkie standardy i wymogi, które mają wpływ na przygotowanie dziecka do prawidłowego pisania. A oto, co...
Ćwiczenia kaligraficzne „Piszę po śladzie, cz. II" przeznaczone są dla uczniów klas IV-VI oraz starszych mających trudności w opanowaniu popr...