• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Augusto F.Ramos Filho - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Qualidade em Serviços: Análise da Percepção de Clientes Atacadistas : Das Lojas Rota do Mar de Santa Cruz do Capibaribe - PE Costa Santos, David; F.Ramos Filho, Augusto 9786139789795 Novas Edicioes Academicas
Qualidade em Serviços: Análise da Percepção de Clientes Atacadistas : Das Lojas Rota do Mar de Santa Cruz do Capibaribe - PE

Costa Santos, David; F.Ramos Filho, Augusto
cena: 246,14
 Qualität von Dienstleistungen: Eine Analyse der Wahrnehmung von Großhandelskunden Costa Santos, David, F.Ramos Filho, Augusto 9786206871224 Verlag Unser Wissen
Qualität von Dienstleistungen: Eine Analyse der Wahrnehmung von Großhandelskunden

Costa Santos, David, F.Ramos Filho, Augusto
Qualität ist in allen Bereichen der Wirtschaft wichtig, aber im Dienstleistungssektor nimmt sie einen noch wichtigeren und sehr spezifischen Platz ein, denn bevor der Verbraucher das Produkt wahrnimmt, ist der von der Organisation angebotene Service der erste Eindruck, den der Kunde erhält. Das allgemeine Ziel dieser Studie bestand darin, die Wahrnehmung der Kunden hinsichtlich der Qualität der von den Geschäften Rota do Mar (Hauptsitz) und Moda Center in Santa Cruz do Capibaribe - PE - angebotenen Dienstleistungen zu bewerten. Um das vorgeschlagene Ziel zu erreichen, wurde eine...
Qualität ist in allen Bereichen der Wirtschaft wichtig, aber im Dienstleistungssektor nimmt sie einen noch wichtigeren und sehr spezifischen Platz ei...
cena: 246,14
 Qualità dei servizi: Analisi della percezione dei clienti all'ingrosso Costa Santos, David, F.Ramos Filho, Augusto 9786206871262 Edizioni Sapienza
Qualità dei servizi: Analisi della percezione dei clienti all'ingrosso

Costa Santos, David, F.Ramos Filho, Augusto
cena: 246,14


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia