• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Alina Monica Condret - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response : Stakeholder Engagement and Collaboration in Dove's Campaign for Real Beauty Condret, Alina Monica 9783659927485 LAP Lambert Academic Publishing
Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response : Stakeholder Engagement and Collaboration in Dove's Campaign for Real Beauty

Condret, Alina Monica
cena: 223,20
 Marken-Co-Creation, Markenbedeutung und Kundenreaktion Condret, Alina Monica 9786208944179 Verlag Unser Wissen
Marken-Co-Creation, Markenbedeutung und Kundenreaktion

Condret, Alina Monica
Die Kampagne "Real Beauty" von Dove ist ein innovativer Ansatz, um die Verbraucher des 21. Jahrhunderts anzusprechen, die über Wissen, Fähigkeiten und die Bereitschaft zur Interaktion mit Unternehmen verfügen. Im Erlebnismarketing interagieren Verbraucher mit der Marke und anderen Verbrauchern auf mehreren Ebenen der gemeinsamen Gestaltung von Erlebnissen. Die Beziehungsgeschäfte zwischen der Marke und dem Verbraucher finden über mehrere Kanäle statt. Die Beziehungen, die in dieser Art von Marketing entstehen, unterliegen jedoch dem soziokulturellen, wirtschaftlichen und psychologischen...
Die Kampagne "Real Beauty" von Dove ist ein innovativer Ansatz, um die Verbraucher des 21. Jahrhunderts anzusprechen, die über Wissen, Fähigkeiten u...
cena: 223,20
 Co-criação da marca, significado da marca e resposta do cliente Condret, Alina Monica 9786208944407 Edições Nosso Conhecimento
Co-criação da marca, significado da marca e resposta do cliente

Condret, Alina Monica
cena: 223,20
 Co-création de marque, signification de la marque et réponse du client Condret, Alina Monica 9786208944193 Editions Notre Savoir
Co-création de marque, signification de la marque et réponse du client

Condret, Alina Monica
La campagne de Dove pour une vraie beauté est une manière innovante d'approcher le consommateur du XXIe siècle, qui est armé de connaissances, de capacités et d'une volonté d'interagir avec les entreprises. Dans le marketing expérientiel, les consommateurs s'engagent avec la marque et avec d'autres consommateurs à plusieurs niveaux de la co-création de l'expérience. Les transactions relationnelles entre la marque et le consommateur se déroulent sur plusieurs canaux. Cependant, les relations formées dans ce type de marketing sont soumises à l'environnement socioculturel,...
La campagne de Dove pour une vraie beauté est une manière innovante d'approcher le consommateur du XXIe siècle, qui est armé de connaissances, de ...
cena: 223,20
 Wspóltworzenie marki, znaczenie marki i reakcja klientów Condret, Alina Monica 9786208944377 Wydawnictwo Nasza Wiedza
Wspóltworzenie marki, znaczenie marki i reakcja klientów

Condret, Alina Monica
cena: 223,20
 Co-creazione del marchio, significato del marchio e risposta del cliente Condret, Alina Monica 9786208944322 Edizioni Sapienza
Co-creazione del marchio, significato del marchio e risposta del cliente

Condret, Alina Monica
cena: 223,20


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia