"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - "kreatywności i zmiany". Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia. Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?" Andrzej Szeworski Prezes Pekao Financial Services
Narrator: Jerzy Rogalski
"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - "kreatywności i zmiany". Marek Stączek w prost...
"Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi być wszechstronny geniusz."
O. Bismarck
Co decyduje, że jeden mówca jest przekonujący i potrafi pozyskać słuchaczy, a inny ledwo odbija się od średniej? Jakie cechy powodują, że prezenter potrafi oddziaływać na publikę? Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w kolejnej publikacji doradcy i trenera wystąpień publicznych
Marka Stączka z EdisonTeam.pl
"Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi b...
„Nie musisz się wstydzić, że nogi się pod tobą uginają! Kiedy ja doświadczyłem tego po raz pierwszy, nogi uginały się pode mną częściowo ze strachu, a częściowo w reakcji na rytm. I zobacz, dobrze na tym wyszedłem!” Elvis Presley
„Nie musisz się wstydzić, że nogi się pod tobą uginają! Kiedy ja doświadczyłem tego po raz pierwszy, nogi uginały się pode mną częściow...
Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu historią. Dla drugich to doskonały podręcznik, jak krok po kroku, budować i doskonalić warsztat profesjonalnego mówcy. Całość błyskotliwie napisana, a dzięki „uwodzącej sile fabuły” anegdot od Demostenesa po czasy współczesne, każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Barbara Fichtel, Dyrektor Personalny Grupy ITI
Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci...
Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: - "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?" - "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?" - "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?".
Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: <...
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci - to ciekawa analiza dotycząca kreatywności jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważany przez niektórych za nerw kreatywnego myślenia - idea "szklanego tunelu", czegoś co więzi nas w czasie poszukiwania nowych rozwiązań".
Katarzyna Mastalerz, TVN S.A.
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak ...
"Temat pierwszy - "Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?". Autor omawia triadę cech: "otwartość - niezależność - wytrwałość". W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison mógł powiedzieć: "Nie przepracowałem ani jednego dnia, wszystko co robiłem to była dobra zabawa", są to przemyślenia o roli kreatywności jako sposobu na satysfakcję zawodową. Rozdział trzeci można opatrzyć hasłem: "Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny".
Katarzyna Kupper-Spychalska, Novartis Poland
"Temat pierwszy - "Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?". Autor omawia triadę cech: "otwartość - niezależność - wytrwałość"...
W treści tego audiobooka Marek Stączek z EdisonTeam.pl omawia 5 tematów. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie: „Jak tworzyć nowe pomysły?”, „jak rozwiązywać problemy?”. Prezentuje narzędzie, które stosuje podczas sesji kreatywnego myślenia, metodologię, która pomaga nam w poszukiwaniu nowych rozwiązań - „stymulator 6/14”. Dalsze cztery rozdziały to wybrane techniki twórczego myślenia, i tak w rozdziale drugim omawiam bardzo inspirującą i płodną technikę o nazwie: „Analiza i Synteza”. W rozdziale trzecim prezentuję technikę: „Problem – Kierunek –...
W treści tego audiobooka Marek Stączek z EdisonTeam.pl omawia 5 tematów. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie: „Jak tworzyć nowe pomysły?”, ...
"Wielu z nas postrzega konflikty jako wojnę. Media najczęściej używają określenia "konflikt zbrojny", niż "wojna". Na wojnie wytaczamy najcięższe działa, by zniszczyć przeciwnika. Algorytm jest jeden: albo ja, albo przeciwnik. Autor uświadamia nam, podając Algorytm 5 Kroków, że rozwiązanie konfliktu jest możliwe zawsze. Bez ofiar i bólu. Konieczny jest jednak wysiłek i dobra wola".
Andrzej Białek, wiceprezes, Wydawnictwo CHARAKTERY
"Wielu z nas postrzega konflikty jako wojnę. Media najczęściej używają określenia "konflikt zbrojny", niż "wojna". Na wojnie wytaczamy najcię...
Książkę dedykuję tym wszystkim, którzy podzielają pogląd, że przez stworzenie ciekawych, oryginalnych i użytecznych koncepcji możemy kształtować nasze tu i teraz. Główne przesłanie tych rozważań adresuję do osób potrafiących budować układy słoneczne, zespoły, firmy, w których panuje atmosfera tworzenia i przedsiębiorczego działania.
Książka, czego nie starałem się ukrywać, ma charakter nieco osobisty. Opowiadam w niej o tym, czego się dowiedziałem na temat kreatywnego myślenia, co zrozumiałem, co poznałem oraz z czym polemizuję. Życzę miłej i...
Książkę dedykuję tym wszystkim, którzy podzielają pogląd, że przez stworzenie ciekawych, oryginalnych i użytecznych koncepcji możemy kształ...