"Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi być wszechstronny geniusz."
O. Bismarck
Co decyduje, że jeden mówca jest przekonujący i potrafi pozyskać słuchaczy, a inny ledwo odbija się od średniej? Jakie cechy powodują, że prezenter potrafi oddziaływać na publikę? Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w kolejnej publikacji doradcy i trenera wystąpień publicznych
Marka Stączka z EdisonTeam.pl
"Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi b...
„Nie musisz się wstydzić, że nogi się pod tobą uginają! Kiedy ja doświadczyłem tego po raz pierwszy, nogi uginały się pode mną częściowo ze strachu, a częściowo w reakcji na rytm. I zobacz, dobrze na tym wyszedłem!” Elvis Presley
„Nie musisz się wstydzić, że nogi się pod tobą uginają! Kiedy ja doświadczyłem tego po raz pierwszy, nogi uginały się pode mną częściow...
Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu historią. Dla drugich to doskonały podręcznik, jak krok po kroku, budować i doskonalić warsztat profesjonalnego mówcy. Całość błyskotliwie napisana, a dzięki „uwodzącej sile fabuły” anegdot od Demostenesa po czasy współczesne, każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Barbara Fichtel, Dyrektor Personalny Grupy ITI
Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci...
Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: - "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?" - "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?" - "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?".
Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: <...
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci - to ciekawa analiza dotycząca kreatywności jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważany przez niektórych za nerw kreatywnego myślenia - idea "szklanego tunelu", czegoś co więzi nas w czasie poszukiwania nowych rozwiązań".
Katarzyna Mastalerz, TVN S.A.
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak ...
W treści tego audiobooka Marek Stączek z EdisonTeam.pl omawia 5 tematów. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie: „Jak tworzyć nowe pomysły?”, „jak rozwiązywać problemy?”. Prezentuje narzędzie, które stosuje podczas sesji kreatywnego myślenia, metodologię, która pomaga nam w poszukiwaniu nowych rozwiązań - „stymulator 6/14”. Dalsze cztery rozdziały to wybrane techniki twórczego myślenia, i tak w rozdziale drugim omawiam bardzo inspirującą i płodną technikę o nazwie: „Analiza i Synteza”. W rozdziale trzecim prezentuję technikę: „Problem – Kierunek –...
W treści tego audiobooka Marek Stączek z EdisonTeam.pl omawia 5 tematów. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie: „Jak tworzyć nowe pomysły?”, ...
Książkę dedykuję tym wszystkim, którzy podzielają pogląd, że przez stworzenie ciekawych, oryginalnych i użytecznych koncepcji możemy kształtować nasze tu i teraz. Główne przesłanie tych rozważań adresuję do osób potrafiących budować układy słoneczne, zespoły, firmy, w których panuje atmosfera tworzenia i przedsiębiorczego działania.
Książka, czego nie starałem się ukrywać, ma charakter nieco osobisty. Opowiadam w niej o tym, czego się dowiedziałem na temat kreatywnego myślenia, co zrozumiałem, co poznałem oraz z czym polemizuję. Życzę miłej i...
Książkę dedykuję tym wszystkim, którzy podzielają pogląd, że przez stworzenie ciekawych, oryginalnych i użytecznych koncepcji możemy kształ...
Audiobook na płycie CD w formacie mp3. „Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”. Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to...
Audiobook na płycie CD w formacie mp3. „Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika pr...
Podczas lektury książki „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym” pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost.
Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego – wypowiedź publiczną można prowadzić lekko i intrygująco.
Marek Stączek pokazuje, jak nasze wypowiedzi można zmienić z tych nudnych we frapujące, z przewidywalnych w ciekawe i...
Podczas lektury książki „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym” pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipn...