• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Nilabja Ghosh - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC
 India's Agricultural Marketing: Market Reforms and Emergence of New Channels Ghosh, Nilabja 9788132215714 Springer
India's Agricultural Marketing: Market Reforms and Emergence of New Channels

Ghosh, Nilabja

The proposed book provides an assessment of an important yet controversial policy initiated by the government of India and the governments of several other developing countries. Marketing reforms, it is claimed, can be a crucial answer to solving the problem of rural poverty in agrarian economies where large sections of the populace are engaged in low paying agricultural work. On a wider front, these reforms could help in providing growth impetus to an economy and even the global economy at large. Yet, the subject of liberalizing agricultural markets is also part of a broad and perhaps a...

The proposed book provides an assessment of an important yet controversial policy initiated by the government of India and the governments of sever...

cena: 402,53
 India's Agricultural Marketing: Market Reforms and Emergence of New Channels Ghosh, Nilabja 9788132234951 Springer
India's Agricultural Marketing: Market Reforms and Emergence of New Channels

Ghosh, Nilabja

The proposed book provides an assessment of an important yet controversial policy initiated by the government of India and the governments of several other developing countries. Marketing reforms, it is claimed, can be a crucial answer to solving the problem of rural poverty in agrarian economies where large sections of the populace are engaged in low paying agricultural work. On a wider front, these reforms could help in providing growth impetus to an economy and even the global economy at large. Yet, the subject of liberalizing agricultural markets is also part of a broad and perhaps a...

The proposed book provides an assessment of an important yet controversial policy initiated by the government of India and the governments of sever...

cena: 402,53


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia