• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Matteo Fabbi - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Jack Daniel's Brand Activity Analysis Matteo Fabbi 9783656038481 Grin Verlag
Jack Daniel's Brand Activity Analysis

Matteo Fabbi
Seminar paper from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 70%, University of Westminster, course: Introduction to Branding, language: English, abstract: Jack Daniel's is a smooth, premium whiskey, also specifically defined as a 'Tennessee Whiskey'; a product which was born as a bourbon but which, having been mellowed through maple charcoal, becomes a Tennessee sour mash whiskey (www.jackdaniels.co.uk). Jack Daniel's position itself as a familiar reassuring, dependable brand and it promote itself as such. "Jack Daniel's is a...
Seminar paper from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 70%, University of Wes...
cena: 141,21 zł
 Royal Caribbean Cruise Line (RCCL) - Brand plan for a new concept: The Aqua Theatre Café The process of developing a new brand Fabbi, Matteo 9783656055969 Grin Verlag
Royal Caribbean Cruise Line (RCCL) - Brand plan for a new concept: The Aqua Theatre Café The process of developing a new brand

Fabbi, Matteo
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 70%, University of Westminster (Westminster Business School ), course: Branding Management, language: English, abstract: For the first time Royal Caribbean Cruise Line (RCCL) takes its roots off shore with the aim to impress its public once more with a revolutionary new concept: The Aqua Theatre Cafe', a multi-centre new site providing customers with innovative entertainment and dining experiences. Created from scratch by the Royal Caribbean R&D...
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 70...
cena: 165,49 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia