• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Janaina De Moura Engracia Giraldi - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Brazil's image and the attitude toward Brazilian products De Moura Engracia Giraldi, Janaina 9783639237733 VDM Verlag
Brazil's image and the attitude toward Brazilian products

De Moura Engracia Giraldi, Janaina
At the same time that market globalization has progressed, there has been a growing expansion of studies on the country-of-origin (COO) effect. In general, it is admitted that COO influences consumers product evaluations and purchase decisions. Organizations deal with limited resources, so they need to develop strategies that are appropriated for their budgets. In this sense, COO may be used as a differentiation strategy for Brazilian products in international markets. However, in Brazil the studies about the COO effect are still on their first steps, indicating the relevance of this books...
At the same time that market globalization has progressed, there has been a growing expansion of studies on the country-of-origin (COO) effect. In gen...
cena: 263,29
 Instrumental and terminal personal values Veloni Gervazio, Francine 9783639334777 VDM Verlag
Instrumental and terminal personal values

Veloni Gervazio, Francine
Great part of the efforts in international marketing and market segmentation focus on the comprehension and measurement of personal values in different cultures. The participation of the Asian cultures and specially Southeast Asia in the international environment is becoming stronger. Besides, the external relations between Brazil and these countries are increasing. The goal of this book is to understand the concepts of culture, values and segmentation and to identify the similarities between Thai and Brazilian personal values. Through the application of the Rokeach Value Survey, several...
Great part of the efforts in international marketing and market segmentation focus on the comprehension and measurement of personal values in differen...
cena: 218,66


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia