• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

J. J. Boddewyn - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Advertising Self-Regulation and Outside Participation: A Multinational Comparison Boddewyn, Jean J. 9780899302959 Quorum Books
Advertising Self-Regulation and Outside Participation: A Multinational Comparison

Boddewyn, Jean J.

Boddewyn's book provides a rare insight into how advertising self-regulatory bodies really work--with or without outsiders. Many other studies have lauded self-regulation or dismissed it preemptorily, but this book focuses on its logic, limits, and ultimate contributions to the societal control of advertising. It shows how outsiders--where available and willing to participate--contribute to its functioning while the advertising industry remains in control of the standards applied by self-regulatory bodies. Practitioners, consumerists, and policy-makers should greatly benefit from reading...

Boddewyn's book provides a rare insight into how advertising self-regulatory bodies really work--with or without outsiders. Many other studies have...

cena: 357,21
 Global Perspectives on Advertising Self-Regulation: Principles and Practices in Thirty-Eight Countries Boddewyn, Jean J. 9780899307237 Quorum Books
Global Perspectives on Advertising Self-Regulation: Principles and Practices in Thirty-Eight Countries

Boddewyn, Jean J.

The number of advertisements is steadily increasing around the world as affluence grows and more economies shift to a market system. One way to ensure that these ads are truthful, accurate, and wholesome is to rely on industry self-regulation. Through it, peers set up standards of good advertising practice and enforce them as an essential complement to government regulation. With the global expansion of advertising, the tasks of self-regulation have grown, together with some doubts regarding the industry's willingness and ability to develop and enforce ethical guidelines. This unique...

The number of advertisements is steadily increasing around the world as affluence grows and more economies shift to a market system. One way to ens...

cena: 357,21


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia