• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Issue #∞: Forever » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Issue #∞: Forever

ISBN-13: 9780985741969 / Angielski / Miękka / 2016 / 232 str.

Walter Forsberg; John Klacsmann
Issue #∞: Forever Forsberg, Walter 9780985741969 Incite Journal of Experimental Media - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Issue #∞: Forever

ISBN-13: 9780985741969 / Angielski / Miękka / 2016 / 232 str.

Walter Forsberg; John Klacsmann
cena 176,94
(netto: 168,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 176,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

"Forever" is the theme of INCITE Journal of Experimental Media's sixth issue. In contemporary economies of immediacy and connectivity, what is temporality's role and relevance other than as a force to be exploded? Why are LPs and film reels and tapes and optical discs and iPod menu buttons all circular? What does it mean to wait 8 hours in line to see Marclay's "The Clock"? Why does Hollis Frampton scholar Clint Enns claim: "Duration is Dead"? Who wore post-apocalyptic 1980s cinema better: Darryl Hannah, or Neil Young + DEVO? Is La Monte Young a spinning disk or a flash memory kind of guy? Why did film loop installations become art-world de rigeur as Kodak went into bankruptcy protection? What the fuck is "time-based media"? Are screensavers art? What does it mean to be "permanently preserved"? Is that even possible? Why don't they make them like they used to? Does *it* really matter? CONTRIBUTORS: @timebasedmedia, Peggy Ahwesh, Anonymous, Craig Baldwin, Nadia Baram Larralde, Michael Betancourt, Mark Byrnes, Terry Cannon, Rutherford Chang, Steve Cossman, Kevin Croker, Jon Dieringer, Clint Enns, Bradley Eros, Walter Forsberg, Brian L. Frye, Jason Fulford, Marsha Gordon, Sabine Gruffat, Cheryl Hann, Brett Kashmere, John Klacsmann, Andrew Lampert, Charles Levine, Ross Lipman, Amy Lockhart, John Madey, Zak Marmalefsky, Jesse McLean, T.K. Peters, Greg Pierce, Suzanne Porath, Sabrina RattE, Samplerman, Soda_Jerk, Leslie Supnet

"Forever" is the theme of INCITE Journal of Experimental Media's sixth issue. In contemporary economies of immediacy and connectivity, what is temporality’s role and relevance other than as a force to be exploded? Why are LPs and film reels and tapes and optical discs and iPod menu buttons all circular? What does it mean to wait 8 hours in line to see Marclay’s “The Clock”? Why does Hollis Frampton scholar Clint Enns claim: “Duration is Dead”? Who wore post-apocalyptic 1980s cinema better: Darryl Hannah, or Neil Young + DEVO? Is La Monte Young a spinning disk or a flash memory kind of guy? Why did film loop installations become art-world de rigeur as Kodak went into bankruptcy protection? What the fuck is “time-based media”? Are screensavers art? What does it mean to be "permanently preserved"? Is that even possible? Why don’t they make them like they used to? Does *it* really matter? CONTRIBUTORS: @timebasedmedia, Peggy Ahwesh, Anonymous, Craig Baldwin, Nadia Baram Larralde, Michael Betancourt, Mark Byrnes, Terry Cannon, Rutherford Chang, Steve Cossman, Kevin Croker, Jon Dieringer, Clint Enns, Bradley Eros, Walter Forsberg, Brian L. Frye, Jason Fulford, Marsha Gordon, Sabine Gruffat, Cheryl Hann, Brett Kashmere, John Klacsmann, Andrew Lampert, Charles Levine, Ross Lipman, Amy Lockhart, John Madey, Zak Marmalefsky, Jesse McLean, T.K. Peters, Greg Pierce, Suzanne Porath, Sabrina Ratté, Samplerman, Soda_Jerk, Leslie Supnet

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Art > Film & Video
Wydawca:
Incite Journal of Experimental Media
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780985741969
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
232
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
20.32 x 20.32 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia