• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Green Consumer Behavior and Environmental Sustainability » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Green Consumer Behavior and Environmental Sustainability

ISBN-13: 9783659172205 / Angielski / Miękka / 2012 / 108 str.

Usama Awan; Muhammad Ammer Raza
Green Consumer Behavior and Environmental Sustainability Usama Awan Muhammad Amme 9783659172205 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Green Consumer Behavior and Environmental Sustainability

ISBN-13: 9783659172205 / Angielski / Miękka / 2012 / 108 str.

Usama Awan; Muhammad Ammer Raza
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The increasing awareness about the green house gases and their effect on environment, consumers of the developing countries seems hopeless in protecting natural environment as compared with the developed countries. This book provide guidelines to managers to understand green consumer behavior and introducing how consumer make decision towards choosing a green product and what important factors can affect on consumer decision making. This research also clearly demonstrates that Swedish consumers evaluate environmental benefits in product and potentially a young green consumer segment is exists in Sweden. In this book authors examines and assesses the different important factors that affect green purchase behavior on consumers in Sweden. This book however provides a new direction for the environmental marketers for devising an effective marketing strategy based on the product attributes green versus non-green. Target Audience; Business school faculty, Energy Marketer Managers, Renewable Energy Developers, Graduate Students of business schools.

The increasing awareness about the green house gases and their effect on environment, consumers of the developing countries seems hopeless in protecting natural environment as compared with the developed countries. This book provide guidelines to managers to understand green consumer behavior and introducing how consumer make decision towards choosing a green product and what important factors can affect on consumer decision making. This research also clearly demonstrates that Swedish consumers evaluate environmental benefits in product and potentially a young green consumer segment is exists in Sweden. In this book authors examines and assesses the different important factors that affect green purchase behavior on consumers in Sweden. This book however provides a new direction for the environmental marketers for devising an effective marketing strategy based on the product attributes green versus non-green. Target Audience; Business school faculty, Energy Marketer Managers, Renewable Energy Developers, Graduate Students of business schools.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Księgowość
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659172205
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
108
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.66
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Usama Awan is lecturer of Marketing in the Department of Management Sciences at COMSATS Institute of Information Technology, Vehari. He received his Master degree from Mälardalens University Vasteras, Sweden. He completed his Master of Business Administration (MBA) degree in 2002 from Quaid-i-Azam University, Islamabad Pakistan.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia