• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Comparative and International Education (Re)Assembled: Examining a Scholarly Field through an Assemblage Theory Lens » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Comparative and International Education (Re)Assembled: Examining a Scholarly Field through an Assemblage Theory Lens

ISBN-13: 9781350286825 / Angielski / Twarda / 2022 / 240 str.

USA Fargo Florin D. Salajan (North Dakota State University; USA) Dr tavis d. jules (Loyola University Chicago
Comparative and International Education (Re)Assembled: Examining a Scholarly Field through an Assemblage Theory Lens Florin D. Salajan (North Dakota State University, Fargo, USA), Dr tavis d. jules (Loyola University Chicago, USA) 9781350286825 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Comparative and International Education (Re)Assembled: Examining a Scholarly Field through an Assemblage Theory Lens

ISBN-13: 9781350286825 / Angielski / Twarda / 2022 / 240 str.

USA Fargo Florin D. Salajan (North Dakota State University; USA) Dr tavis d. jules (Loyola University Chicago
cena 439,01 zł
(netto: 418,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 434,51 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing on a post-foundational approach to Deleuze and Guattari’s seminal work on assemblage theory, this book explores the scholarly field of comparative and international education (CIE). Written by a diverse collection of international scholars from Australia, Ireland, Italy, Malaysia, South Africa, Sweden, Switzerland, the UK and the USA, the chapters use the assemblage paradigm as an analytical tool to examine the continuously evolving field of CIE. The theoretical chapters unpack assemblage theory and its core components, whilst others draw on examples and international case studies to show how assemblage theory could be applied to future CIE research. The field of CIE is prone to constant (re)configurations and this book casts the shaping of the field in a fresh light, prompting new discussions on the field’s variability and flexibility.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Comparative
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Evaluation & Assessment
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781350286825
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
240
Wymiary:
23.423.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

Part I: Introduction 1. (Re)Assembling Comparative and International Education: New Frontiers and Directions in an Interdisciplinary Field, Florin D. Salajan (North Dakota State University, USA) and Tavis D. Jules (Loyola University Chicago, USA) Part II: Engaging with Assemblage in Emerging Comparative Conceptualizations 2. Assemblage, Affect, and COVID-19: Implications for Comparative and International Education, Irving Epstein (Illinois Wesleyan University, USA) 3. Fathoming the Unexplored Education in Comparative and International Education, Charl C. Wolhuter (North West University, South Africa) 4. An Actor-Network Theory Approach to Comparative and International Education: The Politics of a Flat Ontology, Paolo Landri (Institute of Research on Population and Social Policies, National Research Council, Italy) and Radhika Gorur (Deakin University, Australia) 5. Melding Assemblage Theory and Critical Realism to Research Comparative and International Education: Towards an Interrogative Framework, David Martyn and Conor Galvin (University College Dublin, Ireland) 6. The Identity of Comparative and International Education (CIE): Perspectives from CIE Theories across Times and Contexts, Linli Zhou, Crystal Greene and Andrew Swindell (University of California, Los Angeles, USA) Part III: Redrawing Spaces, Geographies and Regions of Comparison via Assemblage Paradigms 7. (Re)territorialising the field of Comparative and International Education in Malaysia: Adventures in cartography through the fisher, the weaver and the shadow-puppeteer, Aizuddin Mohamed Anuar (University of Oxford, UK) and Pravindharan Balakrishnan (Padang Midin National Secondary School, Malaysia) 8. The European Area of Higher Education as a Complex Educational Assemblage: Prospects for Comparative Approaches, Florin D. Salajan (North Dakota State University, USA) 9. The vibrating plateau of Caribbean historiographies: Assembling, reassembling, disassembling regional educational assemblage, Tavis D. Jules (Loyola University Chicago, USA) Part IV: Assembling Practice and Profession in CIE 10. Educational Leaders Becoming: A virtual community of practice as assemblage(s), Cathryn Magno and Anna Becker (University of Fribourg, Switzerland) 11. Assembled teaching: A sensitized conceptualization of didactics, Elin Sundström Sjödin (Mälardalen University, Sweden) and Ninni Wahlström (Linnaeus University, Sweden) Part V: Epilogue 12. Quo Vadis CIE? Imagining the (Re)Assembled Contours of a Metamorphosing Field, Tavis D. Jules (Loyola University Chicago, USA) and Florin D. Salajan (North Dakota State University, USA) References Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia