• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Analyzing Consumer Acquisition Pattern: An Empirical Evidence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Analyzing Consumer Acquisition Pattern: An Empirical Evidence

ISBN-13: 9783330061736 / Angielski / Miękka / 2017 / 288 str.

Swati Vashishtha; Sandhir Sharma
Analyzing Consumer Acquisition Pattern: An Empirical Evidence Vashishtha, Swati; Sharma, Sandhir 9783330061736 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Analyzing Consumer Acquisition Pattern: An Empirical Evidence

ISBN-13: 9783330061736 / Angielski / Miękka / 2017 / 288 str.

Swati Vashishtha; Sandhir Sharma
cena 268,56 zł
(netto: 255,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 268,56 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The publication is a contribution in the area of consumer behavior. The present debate in organizations between customer acquisition and customer retention us sure to last. The relevance of Customer Acquisition in retail has been specifically addressed in this research work. The outcomes answer the existing gap between retailer's perception in acquiring a new customer and the perception of the customer while selecting a store. The work offers an understanding of the psychographic profile of the customers engaged in the decision making of store selection.A must read for those working in the area of consumer behavior in retail.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783330061736
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
288
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. Swati Vashishtha is a Professor at Chitkara Business School, Chitkara University, Punjab. She is an expert in the area of Consumer Behaviour and Retail,which are the subjects she teaches and researchers. Dr. Swati has been recognized in numerous ways in academics and industry for her scientific publications and for leading marketing operations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia