• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transonic Compressor Stages with Non-Axisymmetric End Walls » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transonic Compressor Stages with Non-Axisymmetric End Walls

ISBN-13: 9783838127378 / Angielski / Miękka / 2011 / 136 str.

Steffen Reising
Transonic Compressor Stages with Non-Axisymmetric End Walls Dr Steffen Reising 9783838127378 S Dwestdeutscher Verlag F R Hochschulschrifte - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transonic Compressor Stages with Non-Axisymmetric End Walls

ISBN-13: 9783838127378 / Angielski / Miękka / 2011 / 136 str.

Steffen Reising
cena 313,39
(netto: 298,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 313,39
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The development of axial aircraft compressors has led to high stage loadings and therewith reductions in entire engine size and weight. This trend also promotes several disadvantages such as the risks of flow separation and higher secondary flows that are associated with increased stage loading. The application of non-axisymmetric end walls is one approach to reduce blade loading in the end wall regions and to control end wall flow with the main objectives of increasing the component efficiency and the total pressure ratio. The emphasis of this work is to analyze the steady and unsteady performance of a transonic compressor stage with non-axisymmetric end. The axisymmetric layout of Configuration I of the Darmstadt Transonic Compressor serves as the datum design. As a tool to find the optimum non-axisymmetric end wall shape, a fully-automated multi-objective optimizer connected to a steady 3D-RANS flow solver is used. The goal is to analyze how effective such a design tool can work on such a challenging task and to derive first design rules and compare the differences and features in common to the experience made by turbine researchers.

The development of axial aircraft compressors has led to high stage loadings and therewith reductions in entire engine size and weight. This trend also promotes several disadvantages such as the risks of flow separation and higher secondary flows that are associated with increased stage loading. The application of non-axisymmetric end walls is one approach to reduce blade loading in the end wall regions and to control end wall flow with the main objectives of increasing the component efficiency and the total pressure ratio. The emphasis of this work is to analyze the steady and unsteady performance of a transonic compressor stage with non-axisymmetric end. The axisymmetric layout of Configuration I of the Darmstadt Transonic Compressor serves as the datum design. As a tool to find the optimum non-axisymmetric end wall shape, a fully-automated multi-objective optimizer connected to a steady 3D-RANS flow solver is used. The goal is to analyze how effective such a design tool can work on such a challenging task and to derive first design rules and compare the differences and features in common to the experience made by turbine researchers.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Aeronautics & Astronautics
Wydawca:
S Dwestdeutscher Verlag F R Hochschulschrifte
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838127378
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
136
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Reising, Dr. Steffenstudied Mechanical Engineering and Aeronautics at Technische Universität Darmstadt and Universidad Politécnica de Madrid from 2000-2006. After that, he gained his PhD at the Chair of Gas Turbines and Aerospace Propulsion. In 2010, he started his industrial career in the Siemens Energy Sector dealing with thermodynamics of stationary gas turbines.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia