• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Implementation of Quality Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Implementation of Quality Management

ISBN-13: 9783848482771 / Angielski / Miękka / 2012 / 408 str.

Zahid Mahmood;Sobia Mahmood;Muhammad Ayub Siddiqui
Implementation of Quality Management Zahid Mahmood, Sobia Mahmood, Muhammad Ayub Siddiqui 9783848482771 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Implementation of Quality Management

ISBN-13: 9783848482771 / Angielski / Miękka / 2012 / 408 str.

Zahid Mahmood;Sobia Mahmood;Muhammad Ayub Siddiqui
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Implementation of Quality Management: An Internal Marketing Perspective This book is a practical guide for scientific community and practitioners in the area of quality management. There has been a rising interest among academician and professionals in examining the applicability and usefulness of quality management methods in different sectors of the economy. Many organizations that have implemented quality management have achieved substantial benefits, but it is clear that implementation initiatives in some organizations have failed to live up to expectations. These mixed results point to a need to identify the factors that lie behind the success and failures of quality management programs. This book high lights the factors that promote successful quality management implementation in different organizations. It is for anyone who wants to improve their organizational process and productivity to enhance the overall performance of the organization. It is particularly significant for those who are at the beginning stage of quality management learning in the perspective of internal marketing which is thought provoking for academicians and professionals.

Implementation of Quality Management: An Internal Marketing Perspective This book is a practical guide for scientific community and practitioners in the area of quality management. There has been a rising interest among academician and professionals in examining the applicability and usefulness of quality management methods in different sectors of the economy. Many organizations that have implemented quality management have achieved substantial benefits, but it is clear that implementation initiatives in some organizations have failed to live up to expectations. These mixed results point to a need to identify the factors that lie behind the success and failures of quality management programs. This book high lights the factors that promote successful quality management implementation in different organizations. It is for anyone who wants to improve their organizational process and productivity to enhance the overall performance of the organization. It is particularly significant for those who are at the beginning stage of quality management learning in the perspective of internal marketing which is thought provoking for academicians and professionals.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783848482771
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
408
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Zahid Mahmood is a Professor of Total Quality Management at Bahria University Islamabad, Pakistan. He has published numerous articles and books. His papers have received world wide acclamation. He holds M.Com from the University of Punjab, Pakistan, MBA from the University of Wollongong NSW and PhD from University of Western Sydney Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia