wyszukanych pozycji: 5
![]() |
They ask you answer
ISBN: 9783800673315 / Niemiecki / Miękka / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Die simple Marketingstrategie, um im digitalen Zeitalter Käufer zu gewinnen Die Konsumenten von heute leben in einer digitalen Welt, in der sie alle Informationen, die sie für eine Kaufentscheidung benötigen, auf Knopfdruck zur Verfügung haben. Um das Verhalten Ihrer Kunden zu beeinflussen, müssen Sie eine anerkannte Autorität sein, die auf alle Fragen, Bedenken und Ängste der Kunden eingehen kann. Das erreichen Sie, indem Sie die Marketing- und Vertriebsstrategien der alten Schule beiseitelegen und sich in die Rolle eines Lehrers versetzen, der Inhalte erstellt, die Ihren...
Die simple Marketingstrategie, um im digitalen Zeitalter Käufer zu gewinnen Die Konsumenten von heute leben in einer digitalen Welt, in der...
|
cena:
144,03 zł |
![]() |
They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer
ISBN: 9781119610144 / Angielski / Twarda / 2019 / 352 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
96,34 zł |
![]() |
Endless Customers
ISBN: 9781394282784 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
115,61 zł |
![]() |
Co chce wiedzieć klient?
ISBN: 9788382310559 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 2021 / 404 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych (dostawa przed świętami) Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przep...
|
cena:
49,90 zł |
![]() |
Ils demandent: vous r?pondez: La strat?gie de marketing digital pour gagner la confiance de l'acheteur moderne
ISBN: 9782897997182 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
103,95 zł |