• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Wireless Products » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Wireless Products

ISBN-13: 9780750659369 / Angielski / Miękka / 2004 / 288 str.

Sarah-Jayne Gratton; Dean A. Gratton
Marketing Wireless Products Sarah-Jayne Gratton Dean A. Gratton 9780750659369 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Wireless Products

ISBN-13: 9780750659369 / Angielski / Miękka / 2004 / 288 str.

Sarah-Jayne Gratton; Dean A. Gratton
cena 253,60
(netto: 241,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Marketing Wireless Products provides a comprehensive insight into the world of wireless technology marketing by addressing the many issues faced in effectively presenting this new technology to the end user/consumer. The book is based upon the rationale that technology marketing, and in particular wireless technology marketing, has always proved somewhat paradoxical to those working within the industry. By drawing upon the knowledge of industry leaders within the wireless world, the reader significantly benefits from the personal experiences of those who are primarily responsible for communicating a product's message to the consumer.To those entering the world of technology marketing for the first time, Marketing Wireless Products provides a valuable tutorial, opening up the reader to the thoughts and experiences of industry figureheads, whilst encouraging the birth of fresh perspectives. To existing technology marketers, the book provides a valuable reference, allowing the reader to consider his/her particular approach to marketing alongside the successes and failures of peers.The book is accompanied by a regularly updated web site to keep up with advances in the field as this is such a fast-moving area and technology is continuing to change rapidly.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Technology & Engineering > Radio
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750659369
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
288
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
23.57 x 15.54 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

Dedication; About the authors; Contributing authors; Foreword - Simon C. Ellis, Chairman of the Bluetooth SIG Marketing Team; Acknowledgements; Introduction; Part 1 History and theory - A brief history of wireless technology (Sarah-Jayne Gratton);How wireless technology works (Dean A. Gratton); What makes a wireless product sell? (Sarah-Jayne Gratton); Comparing Wireless technologies (Dean A. Gratton); Part 2 Leading perspectives - The birth of an idea (Johan Åkesson, Ericsson Technology Licensing); Marketing IBM wireless leadership (Dr Ronald Sperano); From entrapment to freedom (Gary Evans, Toshiba UK); Marketing wireless: a manufacturer's perspective (Nick Hunn, TDK Systems Europe); Mobilian marketing: using all available channels for marketing influence and intelligence (Wade Gillam, Mobilian Corporation); Short distance wireless: Marketing 802.11 and Bluetooth (Tom Siep, Bluetooth SIG); A pioneer for mobile communications (Derrick Emeka, TDK Systems Europe); Marketing the advanced operating system for mobile phones (Simon Garth and Andrie de Vries, Symbian); Part 3 Looking to the future - Where do we go from here? (Sarah-Jayne Gratton); Conclusions drawn and lessons learned (Sarah-Jayne Gratton); References; Glossary; Index.

Sarah-Jayne Gratton

Gratton, Dean A. DEAN ANTHONY GRATTON has witnessed the evolution o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia