• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

An Innovative Methodology For The Development Of HEVs EMS » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

An Innovative Methodology For The Development Of HEVs EMS

ISBN-13: 9783639514513 / Angielski / Miękka / 2014 / 128 str.

Rolando Luciano
An Innovative Methodology For The Development Of HEVs EMS Rolando Luciano 9783639514513 Scholars' Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

An Innovative Methodology For The Development Of HEVs EMS

ISBN-13: 9783639514513 / Angielski / Miękka / 2014 / 128 str.

Rolando Luciano
cena 267,31
(netto: 254,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 267,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Although Hybrid Electric Vehicles (HEVs) represent a powerful technology to save fuel and reduce pollutant emissions, through the synergic use of a conventional internal combustion engine and one or more electric machines, their performance strongly depends on the control strategy that defines the operating mode and shares the power demand among the different power actuators at each time instant. Consequently the aim of this work is the definition of a comprehensive methodology to develop, through numerical simulation, a sub-optimal hybrid powertrain control strategy: two specific hybrid architectures will be taken into account as test cases in order to highlight the effectiveness of the proposed methodology. Starting from the problem formulation, the ideal performance of the vehicles will be analyzed through a global optimization algorithm in order to point out information which can be used to define new control laws. Coupling these information with an approach based on the instantaneous minimization of a cost function, a sub-optimal energy management system will then be developed and tested in typical driving conditions

Although Hybrid Electric Vehicles (HEVs) represent a powerful technology to save fuel and reduce pollutant emissions, through the synergic use of a conventional internal combustion engine and one or more electric machines, their performance strongly depends on the control strategy that defines the operating mode and shares the power demand among the different power actuators at each time instant. Consequently the aim of this work is the definition of a comprehensive methodology to develop, through numerical simulation, a sub-optimal hybrid powertrain control strategy: two specific hybrid architectures will be taken into account as test cases in order to highlight the effectiveness of the proposed methodology. Starting from the problem formulation, the ideal performance of the vehicles will be analyzed through a global optimization algorithm in order to point out information which can be used to define new control laws. Coupling these information with an approach based on the instantaneous minimization of a cost function, a sub-optimal energy management system will then be developed and tested in typical driving conditions

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Engineering (General)
Wydawca:
Scholars' Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639514513
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
128
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.76
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Luciano Rolando received the PhD in Energetics from Politecnico di Torino in 2012. His research activity mainly focuses on energetic analysis and development of hybrid propulsion systems. L. Rolando has been working on several research projects in cooperation with major automotive industries, such as Ferrari, GM, Honda, Pininfarina.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia