• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Robert F. Lusch » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities Lusch, Robert F. 9780521195676
Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities

ISBN: 9780521195676 / Angielski / Twarda / 2014 / 252 str.

ISBN: 9780521195676/Angielski/Twarda/2014/252 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Robert F. Lusch;Stephen L. Vargo
In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the evolution of marketing theory and practice toward "service-dominant (S-D) logic," describing the shift from a product-centred view of markets to a service-led model. Now, in this keenly anticipated book, the authors present a thorough primer on the principles and applications of S-D logic. They describe a clear alternative to the dominant worldview of the heavily planned, production-oriented, profit-maximizing firm, presenting a coherent, organizing framework based on ten foundational premises. The...
In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the evolution of marketing theory and practice toward "service...
cena: 460,98

 The Service-Dominant Logic of Marketing: Dialog, Debate, and Directions Lusch, Robert F. 9780765614902
The Service-Dominant Logic of Marketing: Dialog, Debate, and Directions

ISBN: 9780765614902 / Angielski / Twarda / 2006 / 468 str.

ISBN: 9780765614902/Angielski/Twarda/2006/468 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stephen L. Vargo; Robert F. Lusch; Ruth N. Bolton
Expanding on the editors' award-winning article "Evolving to a New Dominant Logic for Marketing," this book presents a challenging new paradigm for the marketing discipline. This new paradigm is service-oriented, customer-oriented, relationship-focused, and knowledge-based, and places marketing, once viewed as a support function, central to overall business strategy. Service-dominant logic defines service as the application of competencies for the benefit of another entity and sees mutual service provision, rather than the exchange of goods, as the proper subject of marketing. It moves the...
Expanding on the editors' award-winning article "Evolving to a New Dominant Logic for Marketing," this book presents a challenging new paradigm for th...
cena: 1066,53

 Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities Lusch, Robert F. 9780521124324
Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities

ISBN: 9780521124324 / Angielski / Miękka / 2014 / 248 str.

ISBN: 9780521124324/Angielski/Miękka/2014/248 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Robert F Lusch
In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the evolution of marketing theory and practice toward "service-dominant (S-D) logic," describing the shift from a product-centred view of markets to a service-led model. Now, in this keenly anticipated book, the authors present a thorough primer on the principles and applications of S-D logic. They describe a clear alternative to the dominant worldview of the heavily planned, production-oriented, profit-maximizing firm, presenting a coherent, organizing framework based on ten foundational premises. The...
In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the evolution of marketing theory and practice toward "service...
cena: 194,50

 Społeczeństwo handlowe David Schmidtz, Robert Lusch, Cathleen Johnson 9788396049858
Społeczeństwo handlowe

ISBN: 9788396049858 / Polski / broszurowa / 2021 / 494 str.

ISBN: 9788396049858/Polski/broszurowa/2021/494 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja rynkowa to relacja handlowa wymienianie się dobrami lub usługami na wzajemnie uzgodnionych warunkach.Współpraca i handel są niemal tym samym. Jedno z tych pojęć pochodzi z obszaru etyki, a drugie z ekonomii, ale niezależnie od tego, jakiej nazwy użyjemy, działalność ta współpraca z innymi ludźmi to w dłuższej perspektywie czasowej nasza najlepsza nadzieja na lepsze życie....
Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest ...
cena: 59,90

 The Service-Dominant Logic of Marketing : Dialog, Debate, and Directions Robert F. Lusch Stephen L. Vargo Ruth N. Bolton 9780765614919
The Service-Dominant Logic of Marketing : Dialog, Debate, and Directions

ISBN: 9780765614919 / Angielski / Miękka / 2006 / 449 str.

ISBN: 9780765614919/Angielski/Miękka/2006/449 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Robert F. Lusch; Stephen L. Vargo; Ruth N. Bolton
Expanding on the editors' award-winning article "Evolving to a New Dominant Logic for Marketing," this book presents a challenging new paradigm for the marketing discipline. This new paradigm is service-oriented, customer-oriented, relationship-focused, and knowledge-based, and places marketing, once viewed as a support function, central to overall business strategy. Service-dominant logic defines service as the application of competencies for the benefit of another entity and sees mutual service provision, rather than the exchange of goods, as the proper subject of marketing. It moves the...
Expanding on the editors' award-winning article "Evolving to a New Dominant Logic for Marketing," this book presents a challenging new paradigm for th...
cena: 271,44

 Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing Stephen L. Vargo, Robert F. Lusch, Naresh K. Malhotra 9781780529127
Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing

ISBN: 9781780529127 / Angielski / Twarda / 2012 / 275 str.

ISBN: 9781780529127/Angielski/Twarda/2012/275 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stephen L. Vargo;Robert F. Lusch;Naresh K. Malhotra
In their 2004 article "Evolving to a new dominant logic for marketing," Vargo and Lusch established the related principles that value is always co-created and, thus, firms cannot deliver value, but only develop compelling value propositions. This perspective is now known as "service-dominant (S-D) logic." Subsequent S-D logic work has suggested that value is not only always co-created; it also requires the integration of resources from multiple sources and thus is contextually contingent, since each instance of value creation involves the availability, integration, and use of a different...
In their 2004 article "Evolving to a new dominant logic for marketing," Vargo and Lusch established the related principles that value is always co-cre...
cena: 505,14


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia