• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Store Choice, Store Location and Market Analysis (Routledge Revivals) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Store Choice, Store Location and Market Analysis (Routledge Revivals)

ISBN-13: 9781138831261 / Angielski / Twarda / 2014 / 378 str.

Professor Neil Wrigley
Store Choice, Store Location and Market Analysis (Routledge Revivals) Professor Neil Wrigley 9781138831261 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Store Choice, Store Location and Market Analysis (Routledge Revivals)

ISBN-13: 9781138831261 / Angielski / Twarda / 2014 / 378 str.

Professor Neil Wrigley
cena 730,17
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book, first published in 1988, brings together leading researchers from both the retailing business and the academic world to discuss the latest techniques of analysis and forecasting in the fields of store choice, store location, and market analysis. Its rationale is the major restructuring of the UK retailing industry which has taken place over the past twenty years, and the profound implications of that restructuring for the type of research necessary to understand, maintain and enhance corporate responsibility. The contributors present accounts of the development of new and original methods for retail analysis and forecasting purposes. They lay stress upon practical methods which are accurate and robust, and which can operate with the type of data typically available to retailers. The book will provide a major work of reference for retailers, market researchers, retail analysts, estate managers, urban planners and geographers in many countries.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Commerce
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Revivals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138831261
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000395319
Ilość stron:
378
Waga:
0.64 kg
Wymiary:
21.6x13.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Acknowledgements;  The editor and contributors;  Part 1: The Context;  Chapter 1. Retail restructuring and retail analysis Neil Wrigley;  Part 2: Models of Store Location and Techniques of Market Analysis;  Chapter 2. Practical methods of retail location analysis: a review Michael J. Breheny  Chapter 3. Store location analysis: problems and progress John R. Beaumont  Chapter 4. The Tesco approach to store location Nicolas J. Penny and David Broom  Chapter 5. Market share analysis techniques: a review and illustration of current US practice A. Stewart Fotheringham  Chapter 6. Store and shopping-centre location and size: a review of British research and practice Alan G. Wilson  Chapter 7. Stated preference techniques and the analysis of consumer choice John J. Bates  Chapter 8. Stated preference analysis and new store location Laurence Moore;  Part 3: Models of Store Choice;  Chapter 9. Patterns of store choice Kau Ah Keng and Andrew S. C. Ehrenherg  Chapter 10. Models of store choice and market analysis Neil Wrigley and Richard Dunn  Chapter 11. Patterns of store choice: new evidence from the USA Mark D. Uncles and Andrew S. C. Ehrenberg;  Part 4: Retail Analysis and Forecasting – Some Wider Themes;  Chapter 12. Information technology and retailing: the implications for analysis and forecasting Clifford M. Guy  Chapter 13. Store choice, store location and market analysis: some final observations on future research priorities Clive Humby;  Bibliography;  Author index;  Subject index

Neil Wrigley



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia