• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media in der internen Unternehmenskommunikation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media in der internen Unternehmenskommunikation

ISBN-13: 9783639473926 / Niemiecki / Miękka / 2013 / 156 str.

Pfeifer Iris
Social Media in der internen Unternehmenskommunikation Pfeifer, Iris 9783639473926 AV Akademikerverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media in der internen Unternehmenskommunikation

ISBN-13: 9783639473926 / Niemiecki / Miękka / 2013 / 156 str.

Pfeifer Iris
cena 254,14
(netto: 242,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 254,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Dieses Buch diskutiert wie sich das Nutzerverhalten von Mitarbeitern im Social Media-Kontext auf die Unternehmenskommunikation auswirkt und welche Potenziale sich für die interne Unternehmens-kommunikation, beispielsweise in Form der länderübergreifenden Projektarbeit ergeben. Es werden Denkansätze und statistische Untersuchungen zusammengefasst, um Forschenden auf dem Gebiet Social Media einen Überblick zu den aktuellen Entwicklungen zu geben. Durch theoretische Grundlagen und eine empirische Studie in Form einer Mitarbeiterbefragung werden Entscheidungsempfehlungen für die Paul Hartmann AG ausgesprochen. Diese Arbeit richtet sich an die Managementebene mittelständischer und großer Unternehmen und dient als Wegweiser für die Integration von Social Media in die Unternehmenskommunikation.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
AV Akademikerverlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639473926
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
156
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Iris Pfeifer (geb. 1988), Wirtschaftnetze-Studium HS Furtwangen / Napier University Edinburgh, Projekt-Kompetenz-Studium Steinbeishochschule Berlin / Daimler AG, Doppelabschluss MSc, MBA Executivo (UCB). Spezielle Erfahrung, Fachwissen: Marketing, Social Media, IT, Projektmanagement, Unternehmenskommunikation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia