• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Course Syllabi in Faculties of Education: Bodies of Knowledge and Their Discontents, International and Comparative Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Course Syllabi in Faculties of Education: Bodies of Knowledge and Their Discontents, International and Comparative Perspectives

ISBN-13: 9781350192744 / Angielski / Miękka / 2021 / 288 str.

André Elias Mazawi; Peter Mayo; Michelle Stack
Course Syllabi in Faculties of Education: Bodies of Knowledge and Their Discontents, International and Comparative Perspectives Andr Mazawi Peter Mayo Michelle Stack 9781350192744 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Course Syllabi in Faculties of Education: Bodies of Knowledge and Their Discontents, International and Comparative Perspectives

ISBN-13: 9781350192744 / Angielski / Miękka / 2021 / 288 str.

André Elias Mazawi; Peter Mayo; Michelle Stack
cena 145,38
(netto: 138,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 144,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Comparative
Education > Curricula
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Seria wydawnicza:
Bloomsbury Critical Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781350192744
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000799560
Ilość stron:
288
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Illustrations Acknowledgments 1. Introduction: Course Syllabi in Faculties of Education: Bodies of Knowledge and Their Discontents, André Elias Mazawi and Michelle Stack Part I Geopolitics of Knowledge 2. The Geopolitics of Knowledge and “the Abyssal Line”: Mapping Teacher Education Syllabi in Canada, Lynette Shultz, Maren Elfert, and Carrie Karsgaard 3. Comparing Course Syllabi from A to Z: Examining the Contexts, Contents, and Concerns for Social Foundations of Education in Australia and Zambia, Matthew A.M. Thomas, Janet Serenje-Chipindi, and Ferdinand Mwaka Chipindi 4. Islamization and Indigenization of Faculties of Education in the Islamic Republic of Iran, Golnar Mehran and Fariba Adli Part II Building “the House of Life” 5. Embodying Raven’s Knowledge in Indigenous Teacher Education, Jo-ann Archibald Q’um Q’um Xiiem 6. Leçons de Ténèbres: Colonialism and Political Struggles over Teacher Education among Palestinians, André Elias Mazawi 7. Decolonizing the Concept of Pedagogy of Discomfort in Classrooms, Curriculum, and Syllabi, Hartej Gill and Meena Uppal 8. Centering Indigenous and Decolonizing Pedagogy: The Complexities, Tension, and Possibilities of Doing Spirit Work in Teacher Education, Bathseba Opini and Erica Neeganagwedgin Part III Intersectionalities in Context 9. Accreditation and the Standardization of Syllabi: Critical Reflections from the College of Education at Qatar University, Esraa Al-Muftah and Hadeel AlKhateeb 10. Student Diversity and Discrimination in Indian Higher Education: Curricula Transformation for Civic Learning, Nidhi S. Sabharwal 11. Thinking through a Course on Educational Technology and Ableism: Implications for Syllabus Design, Heidi Janz and Michelle Stack Part IV Challenging Relations 12. An Existential Dimension of the Syllabus in the Life of a Teacher, Samuel D. Rocha 13. The Tension of “Othering” in Writing Course Syllabi in Saudi Arabia, Amani Hamdan 14. Mending the (Cartesian) Split: Reflections on Offering a Pedagogy of Wellness to Teacher Candidates, Stephanie Glick 15. Instructional Design and Pedagogy: Reconceptualizing Practices, Erica Neeganagwedgin and Bathseba Opini 16. Toward Provisional Conclusions: Intersections, Crossings, and Praxis: Syllabi and the Politics of Educational Articulation, Michelle Stack and André Elias Mazawi Notes on Contributors Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia