wyszukanych pozycji: 2
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
ISBN: 9788383223773 / Polski / broszurowa / 2023 / 216 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać...
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażując...
|
|
46,55 zł |
Strategia komunikacji w social mediach
ISBN: 9788328393707 / Polski / broszurowa / 2022 / 224 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą....
Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w ni...
|
|
56,05 zł |