• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Success Factors of Startup Companies. An Empirical Analysis of E-Business Startups in North America » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Success Factors of Startup Companies. An Empirical Analysis of E-Business Startups in North America

ISBN-13: 9783668418257 / Angielski / Miękka / 2017 / 124 str.

Nikras Agha
Success Factors of Startup Companies. An Empirical Analysis of E-Business Startups in North America Agha, Nikras 9783668418257 Grin Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Success Factors of Startup Companies. An Empirical Analysis of E-Business Startups in North America

ISBN-13: 9783668418257 / Angielski / Miękka / 2017 / 124 str.

Nikras Agha
cena 304,66
(netto: 290,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 302,99
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Master's Thesis from the year 2014 in the subject Engineering - Industrial Engineering and Management, grade: 1.0, Technical University of Berlin, language: English, abstract: This thesis develops a six-step success factor model for IT-startups. It is based on an empirical analysis (Grounded Theory Method) of North American Startups. Further it provides an investment-decision model used by Venture Capitalists and Business Angels while deciding which Startup to fund. Every day an increasing number of business ventures (startups) are founded all over the world, especially in North America. Particularly the number of internet-based startups (e-business startups) with the endless possibilities of the online world is increasing continuously. However, most of these startups fail, while only a minority is able to survive and actually be successful. The research objective of this thesis is to identify and understand the factors that make an e-business startup successful. As a result, a six-step success factor model was generated that consists of the following six categories: preparation, entrepreneur/team, product/idea, financing, targeting and execution as well as one additional category, the external factors. Each of the categories consists of several specific success factors, such as team structure, network or scalability. Furthermore, the venture financing as an integral part of the six-step model was analyzed in detail and the decision-making criteria of venture capitalists were identified. The three decision-making categories for venture capitalists are the team, the product as well as the market along with the strategy. Each of these categories consists both, knock-out criteria (must-requirements, such as problem-solving product) and more detailed criteria (such as team experience or exit-strategy). Given that non-quantifiable factors can also contribute significantly to the success of a business, it is important to consider factors such as the challenges, succ

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Technology & Engineering > Engineering (General)
Wydawca:
Grin Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783668418257
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
124
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.74
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia