• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Games with a Purpose (Gwaps) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Games with a Purpose (Gwaps)

ISBN-13: 9781848218031 / Angielski / Twarda / 2015 / 160 str.

Mathieu Lafourcade; Alain Joubert; Nathalie Le Brun
Games with a Purpose (Gwaps) Mathieu Lafourcade Alain Joubert Nathalie L 9781848218031 Wiley-Iste - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Games with a Purpose (Gwaps)

ISBN-13: 9781848218031 / Angielski / Twarda / 2015 / 160 str.

Mathieu Lafourcade; Alain Joubert; Nathalie Le Brun
cena 677,76 zł
(netto: 645,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 670,83 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Human brains can be seen as knowledge processors in a distributed system. Each of them can achieve, conscious or not, a small part of a treatment too important to be done by one. These are also -hunter / gatherers- of knowledge. Provided that the number of contributors is large enough, the results are usually better quality than if they were the result of the activity of a single person, even if it is a domain expert. This type of activity is done via online games.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Wydawca:
Wiley-Iste
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781848218031
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
160
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

LIST OF FIGURES ix

INTRODUCTION xiii

CHAPTER 1. BIOLOGICAL GAMES 1

1.1. Foldit 2

1.2. EteRNA 5

1.3. Nanocrafter 8

1.4. Phylo 11

1.5. Fraxinus 15

1.6. Eyewire 18

1.7. Citizen sort 22

1.7.1. Happy match 22

1.7.2. Forgotten Island 24

1.8. The Nightjar project 25

1.8.1. Nightjar game/Nest game 26

1.8.2. Egglab game 28

1.9. References 29

CHAPTER 2. GAMES WITH A MEDICAL PURPOSE 31

2.1. Nanodoc 31

2.2. Dizeez 34

2.3. The Cure 35

2.4. Malaria Training Game 37

2.5. Malaria Spot Game 39

2.6. Worm Watch Lab 42

2.7. Play to Cure: Genes in Space 44

2.8. References 45

CHAPTER 3. GWAPS FOR NATURAL LANGUAGE PROCESSING 47

3.1. Why lexical resources? 47

3.2. GWAPs for natural language processing 48

3.2.1. The problem of lexical resource acquisition 49

3.2.2. Lexical resources currently available 50

3.2.3. Benefits of GWAPs in NLP 53

3.3. PhraseDetectives 54

3.4. PlayCoref 57

3.5. Verbosity 59

3.6. JeuxDeMots 61

3.7. Zombilingo 62

3.8. Infection 64

3.9. Wordrobe 66

3.10. Other GWAPs dedicated to NLP 68

3.10.1. Open Mind Word Expert 68

3.10.2. 1001 Paraphrases 69

3.10.3. Categorilla/Categodzilla 69

3.10.4. FreeAssociation 70

3.10.5. Entity Discovery 70

3.10.6. PhraTris 70

CHAPTER 4. UNCLASSIFIABLE GWAPS 73

4.1. Beat the Bots 73

4.2. Apetopia 75

4.3. Quantum Moves 76

4.4. Duolingo 77

4.5. The ARTigo portal 80

4.5.1. ARTigo and ARTigo Taboo 81

4.5.2. Combino 83

4.5.3. Karido 83

4.6. Be A Martian 85

4.7. Akinator, the genie of the Web 86

4.8. References 89

CHAPTER 5. THE JEUXDEMOTS PROJECT GWAPS AND WORDS 91

5.1. Building a lexical network 91

5.2. JEUXDEMOTS: an association game 93

5.3. PTICLIC: an allocation game 96

5.4. TOTAKI: a guessing game 98

5.5. Voting games 99

5.5.1. ASKIT 100

5.5.2. LIKEIT 102

5.5.3. SEXIT 104

5.6. Multi–selection games 105

5.7. From games to contributory systems 109

5.8. Data collected and properties of the games presented 112

5.8.1. Instructions/difficult relations 114

5.8.2. Forcing, players typology and error rate 115

CONCLUSION 119

BIBLIOGRAPHY 127

INDEX 135



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia