• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Student Assessment Handbook: New Directions in Traditional and Online Assessment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Student Assessment Handbook: New Directions in Traditional and Online Assessment

ISBN-13: 9781138147355 / Angielski / Twarda / 2016 / 320 str.

N Lismore Lee Dunn (Centre for Plant Conservation Genetics; Australia) Chris Morgan (Southern Cross University; Australia) Meg O'Reilly (Southern Cross University
The Student Assessment Handbook: New Directions in Traditional and Online Assessment Lee Dunn (Centre for Plant Conservation Genetics, Lismore, NSW, AUS), Chris Morgan (Southern Cross University, Australia 9781138147355 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Student Assessment Handbook: New Directions in Traditional and Online Assessment

ISBN-13: 9781138147355 / Angielski / Twarda / 2016 / 320 str.

N Lismore Lee Dunn (Centre for Plant Conservation Genetics; Australia) Chris Morgan (Southern Cross University; Australia) Meg O'Reilly (Southern Cross University
cena 635,41 zł
(netto: 605,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A guide to current practice in assessment, particularly for those professionals coming to terms with new pressures on their traditional teaching practices. Increased use of IT, flexible assessment methods and quality assurance all affect assessment, and the need to diversify and adapt traditional assessment practices to suit new modes of learning is clearer than ever.
The Student Assessment Handbook looks at the effectiveness of traditional methods in the present day and provides guidelines on how these methods may be developed to suit today's teaching environments. It is a practical resource with case studies, reflection boxes and diagnostic tools to help the reader apply the principles to everyday teaching.
The book provides advice on a wide range of topics including:
* assessing to promote particular kinds of learning outcomes
* using meaningful assessment techniques to assess large groups
* the implications of flexible learning on timing and pacing of assessment
* the pros and cons of online assessment
* tackling Web plagiarism and the authentication of student work
* mentoring assessment standards
* assessing generic skills and quality assurance.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138147355
Rok wydania:
2016
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
320
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.423.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'Good examples, case studies, activities and so on ... help readers keep in focus.' - BJET 35(6)

Part A: Issues and themes in assessment 1. The link between assessment and learning 2. Roles and purposes of assessment 3. The grading game: norm- and criterion-referenced assessment 4. Valid assessment 5. Assessing in flexible modes 6. Assessing with new technology 7. Assessing with new technology 8. Assessing in diverse contexts 8. Assessing larger cohorts 9. Academic fraud and plagiarism 10. Maintaining standards in a consumer market 11. Accountability and the quality agenda: evaluative purposes of assessment Part B: Assessing key learning outcomes 12. Communicating 13. Assessing and managing information 14. Demonstrating knowledge and understanding 15. Demonstrating procedures and techniques 16. Designing, creating, performing 17. Thinking critically and making judgements 18 Problem solving 19. Managing and developing oneself Part C. Assessment in practice 20. Designing assessment tasks 21. Developing marking schemes 22. Communicating assessment tasks 23. Marking and grading 24. Evaluating assessment practices 25. Dealing with plagiarism

Lee Dunn, Chris Morgan, Meg O'Reilly and Sharon Parry all work at the Southern Cross University, Australia, where Chris Morgan is Educational Designer at the Teaching and Learning Centre.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia